۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۱۹

با حضور سردار فدوی؛

هزار اصله نهال در دانشکاه امام حسین (ع) غرس شد

هزار اصله نهال در دانشکاه امام حسین (ع) غرس شد

همزمان با روز درختکاری و هفته محیط زیست، تعدادی نهال با حضور سردار «علی فدوی» در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) غرس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با روز درختکاری و هفته محیط زیست، تعداد ۱۰۰۰ اصله نهال مثمر سیب و توت در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با حضور سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در تهران را به صورت همزمان به صورت ویدیو کنفرانس در سراسر کشور و در سپاه‌های استانی غرس شد.

سردار فدوی در این مراسم طی سخنانی با تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و با اشاره به ویژگی‌های یک پاسدار حقیقی گفت: اولین ویژگی یک پاسدار ایمان است، پاسداران باید در مدت خدمت خود تلاش کنند که به ایمان خود اضافه کند.

وی باور داشتن به وعده‌های الهی را از دیگر ویژگی‌های یک پاسدار دانست و گفت: در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی بسیاری از وعده‌های الهی را با چشم خود دیده‌ایم که تحقق پیدا کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: موفقیت‌های بیشمار این دوران به دلیل عنایات ویژه خداوند بوده است. البته تحقق وعده‌های الهی شروطی دارد. پاسداران باید با ایمان کامل، اخلاق و صدق به میدان روند تا خداوند به وعده اش عمل کند و پیروزی‌ها را عنایت کند،

سردار فدوی بیان کرد: دشمنان ما و شیطان بزرگ آمریکا و هم پیمانان او با وجود خصومتی که به جبهه اسلامی دارند به پیروزی‌های ایران اعتراف می‌کنند.

وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی به وعده‌های خدا باور دارند چرا که آنچه خداوند می‌گوید بالاترین است و بیشترین باور را باید به وعده خدا داشت، گفت: با شور و نشاط کار کردن از مشخصه‌های پاسداران است.

کد خبر 5439994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha