۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۳۸

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی:

رهبری تنها فرد واقف به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش است

رهبری تنها فرد واقف به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش است

یزد- رئیس فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی گفت: تنها فرد واقف به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش، شخص مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حداد عادل صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، غلامعلی حداد عادل با اشاره به دغدغه‌های امام جمعه یزد در مورد لزوم تحول در سیستم آموزشی اظهار داشت: در سیستم آموزشی ما مشکلاتی وجود دارد و یکی از آنها شیوه کنکور است زیرا اکنون سیستم به نحوی است که هر کسی در تست زدن استادتر باشد، او موفق است و این با تفکر انطباق ندارد.

غلامعلی حداد عادل بیان کرد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی تغییراتی در کنکور داده ایم بلکه اصلاح شود و ۶۰ درصد نمره کنکور، نمره امتحانات دبیرستانی باشد و معتقدیم باید در سیستم آموزشی، تغییرات ساختاری داده شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: رئیس جمهور ویژگی‌هایی دارد که از مهمترین آنها پرکاری است و اقدامات مهمی انجام داده که از جمله آنها می‌توان به فعال شدن شوراهایی یاد کرد که مدتها بود تشکیل نشده بود.

حداد عادل ادامه داد: همه ما باید رئیس جمهور را همراهی کنیم که این دولت بتواند امور خود را به درستی به پیش ببرد.

وی همچنین با اشاره به اهمیت کار آموزش و پرورش عنوان کرد: تنها کسی که به جایگاه آموزش و پرورش آگاهی کامل دارد، رهبر معظم انقلاب است و همواره نسبت به این موضوع دغدغه دارند.

حداد عال در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های شورای ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: شورای ائتلاف با همه کمبودهایی که دارد نزدیک ترین مجموعه به بینش رهبری است که لازم است در استان‌ها از این ائتلاف حمایت شود.

کد خبر 5455482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha