۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۳۱

با هدف گرامیداشت هفته کارگر؛

۵۰ ویژه برنامه هفته کارگر در اردبیل برگزار می شود

۵۰ ویژه برنامه هفته کارگر در اردبیل برگزار می شود

اردبیل-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با هدف گرامیداشت هفته کارگر ۵۰ ویژه برنامه در استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز رحیم زاده بعدازظهر سه شنبه در مراسم تشریح برنامه‌های هفته کارگر اظهار کرد: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای بزرگداشت مقام زحمتکشان عرصه کار و تولید است، در استان اردبیل نیز برنامه‌های هفته کارگر در سال جدید با رویکرد جدیدی نسبت به سال‌های قبل برگزار خواهد شد.

وی افزود: تجلیل از کارگران و برگزیدگان مرحله استانی سی و سومین دوره جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید، تجلیل از کارفرمای سلامت محور، برگزاری جشن‌ها و آئین‌های ویژه خانواده‌های کارگران در واحدهای تولیدی، برگزاری زنگ ورزش صبحگاهی در واحدهای کارگری و نیز ارائه خدمات پزشکی رایگان به جامعه کار و تلاش و سایر برنامه‌های حوزه سلامت از جمله برنامه‌های قابل اجرا در هفته گرامیداشت کارگر است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: همچنین دیدار با خانواده‌های شهدای کارگر، بازدید از مراکز تولیدی و کارخانه‌ها و برگزاری مسابقات ورزشی کارگران از عمده برنامه‌های پیش بینی شده برای گرامیداشت هفته کارگر در این استان است که به صورت مشترک برگزار خواهد شد.

رحیم زاده کارگران و کارفرمایان را زمینه‌سازان تأمین امنیت و استقلال اقتصادی کشور در شرایط سخت تحریم عنوان کرد و گفت: خدمات رسانی به فعالان عرصه کار و تولید نباید منحصر به هفته خاص شود و همه موظف هستیم تا در جهت حمایت از این قشر جامعه، تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه کارگران باید از لحاظ معیشت و تأمین مخارج زندگی خود حمایت و امنیت شغلی آن‌ها فراهم شود، گفت: خدمات رسانی به مخاطبین مربوط به هفته‌ای خاص نبوده و همه ما موظفیم در راستای حمایت از این قشر جامعه از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

کد خبر 5465523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha