۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۸

امام جمعه موقت دامغان:

طرح‌های اقتصادی استان سمنان پیوست زیست محیطی داشته باشد

طرح‌های اقتصادی استان سمنان پیوست زیست محیطی داشته باشد

دامغان- امام جمعه موقت دامغان، حفظ محیط زیست را وظیفه همگان دانست و گفت: طرح‌های اقتصادی و عمرانی استان سمنان می‌بایست پیوست زیست محیطی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباسعلی جیرانی در خطبه‌های نماز جمعه دامغان که به میزبانی مصلای این شهر برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بیان کرد: سپاه در طول ۴۳ سال که از تأسیس این نهاد می‌گذرد خدمت درخشانی را به انقلاب اسلامی ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در زمینه دفاعی، امنیتی، نظامی و خدمت رسانی به مردم و محرومیت زدایی خدمات شایسته‌ای را صورت داده که برکات آن از هیچکس پوشیده نیست، ابراز کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تلاش و مجاهدت شبانه روزی سپاه پاسداران شکل گرفته است.

امام جمعه موقت دامغان با اشاره به دوم اردیبهشت روز زمین پاک و با بیان اینکه وظیفه همه ما است در حفظ محیط زیست کوشا باشیم، گفت: زمین یک امانت از سوی خدا در اختیار ما انسان‌ها است و رایگان قرار دارد باید در پاکیزگی زمین تلاش کنیم.

جیرانی با بیان اینکه یکی از کارهای که باید در اجرای طرح اقتصادی و عمرانی در استان سمنان مورد توجه قرار گیرد، پیوست زیست محیطی است، تاکید کرد: نباید محیط زندگی ما با اجرای چنین طرح‌هایی آلوده شود.

وی همچنین به سالروز به حمله نظامی در صحرای طبس و خفت برای آمریکا، تاکید کرد: حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس بعد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، چنان شکستی را به آن کشور تحمیل کرد که سبب شد با خفت از ایران خارج شود.

امام جمعه موقت دامغان در خاتمه صحبت‌های خود و با اشاره به وجود گرانی در سطح بازار و فشار بر اقشار ضعیف‌تر جامعه، گفت: مردم انتظار دارند که در مهار و کنترل گرانی اقدام جدی شود.

کد خبر 5472943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha