۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۱۹

رئیس پلیس فتای اردبیل:

عامل هتک حیثیت پزشک اردبیلی در اینستاگرام روانه دادسرا شد

عامل هتک حیثیت پزشک اردبیلی در اینستاگرام روانه دادسرا شد

اردبیل- رئیس پلیس فتای استان اردبیل گفت: عامل هتک حیثیت پزشک اردبیلی در اینستاگرام با شکایت این پزشک شناسایی و روانه دادسرا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قهرمان طالع بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با مراجعه جراح بیمارستان اردبیل به پلیس فتا و ثبت ادعا در خصوص اینکه شخصی با ایجاد صفحه‌ای در اینستاگرام، حرفه تخصصی مرا زیر سوال برده و با نشر اکاذیب، قصد تخریب منزلت اجتماعی بنده را دارد، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کاراگاهان پرونده با دریافت مستندات دیجیتالی پرونده از شاکی و با انجام بررسی‌ها، استعلامات لازم و اقدامات فنی و پلیسی، گرداننده صفحه اینستاگرامی مذکور شناسایی شد.

رئیس پلیس فتای استان اردبیل بیان کرد: با هماهنگی مقام قضائی، نامبرده به پلیس فتا احضار شد و پس از تحقیقات لازم و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قضائی در اختیار آن مرجع قرار گرفت.

قهرمان طالع به مردم توصیه کرد: اعتماد به مطالب و مضامین منتشر شده توسط کاربران در فضای مجازی یک امر غیرمنطقی است چرا که ممکن است این کار با هدف خاصی انجام شود، بنابراین به همه کاربران فعال در این فضا توصیه می‌کنیم که اخبار و مطالب اشتراکی را از منبع معتبر صحت‌سنجی نموده و از درج و نشر اکاذیب بپرهیزند.

وی گفت: کاربران اینترنت برای ارتباط و گزارش موارد مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند به آدرس سایت پلیس فتا www.cyberpolice.ir قسمت مرکز فوریت‌های سایبری مراجعه و یا با شماره تماس این مرکز ۰۹۶۳۸۰ تماس حاصل نمایند.

کد خبر 5474990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha