۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۰۸

استاندار اردبیل:

دولت برای رفع مشکلات اقتصادی به صورت عملی وارد میدان شده است

دولت برای رفع مشکلات اقتصادی به صورت عملی وارد میدان شده است

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: دولت برای تحقق مطالبات مردم و رفع مشکلات اقتصادی و رسیدن به ثبات اقتصادی و جلوگیری از تورم به صورت عملی وارد میدان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی شامگاه دوشنبه در نشست با فرمانداران شهرستان‌های استان اظهار کرد: اصلاحات اقتصادی اقدامی در راستای مصالح نظام و مردم است و دولت برای تحقق منافع مردم، رسیدن به ثبات اقتصادی و جلوگیری از تورم با اجرای طرح یارانه به صورت عملی وارد میدان شده است.

وی با بیان اینکه هدف دولت از اجرای این طرح قطع دست سودجویان و واسطه‌ها است، گفت: اختصاص یارانه‌ها به صورت غیر مستقیم موجب افزایش تورم بوده و بخش بزرگی از مزایای این یارانه را دهک‌های بالای جامعه استفاده می‌کنند.

استاندار اردبیل بیان کرد: تمامی اقتصاددانان در کشور بر ضرورت اجرای این طرح اتفاق نظر دارند و دولت تلاش می‌کند تا با مدیریت صحیح و پرداخت مستقیم این یارانه‌ها، اقشار متوسط و کم درآمد نیز به میزان بالایی از آن بهره مند شوند.

عاملی با تاکید بر نظارت اجرای مناسب و به شکل اصولی طرح از سوی دستگاه‌های مرتبط افزود: این طرح اقدام مناسبی برای ایجاد اصلاحات اقتصادی است و شکل اجرای آن باید برای مردم تشریح شود تا مردم با دولت در مدیریت اجرای طرح به شیوه اصولی همکاری کنند.

وی در ادامه به شایعات و ابهامات به وجود آمده در مورد گرانی نان در استان اشاره کرد و گفت: نظات ها بر توزیع آرد و پخت نان تشدید می‌شود، مردم برای تأمین نان هیچ گونه نگرانی نداشته باشند، هیچ کمبودی در تأمین نان، سهمیه آرد و فعالیت نانوایی‌ها نداریم.

کد خبر 5486062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha