۸ خرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳

مدیرکل هواشناسی اردبیل:

افزایش تدریجی دمای هوا در اردبیل/امروز و فردا بارش پراکنده داریم

افزایش تدریجی دمای هوا در اردبیل/امروز و فردا بارش پراکنده داریم

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: طبق بررسی آخرین وضعیت هواشناسی در استان اردبیل افزایش تدریجی دما تا پایان هفته پیش بینی می شود.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن تشریح آخرین وضعیت نقشه‌های هواشناسی در استان اردبیل اظهار کرد: بررسی آخرین‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار جوی نسبتاً پایدار در غالب مناطق استان تا اوایل هفته آینده است و از نظر دمایی افزایش تدریجی دمای هوا تا پایان هفته جاری پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه با حاکمیت جوی پایدار شاهد آسمانی غالباً صاف تا قسمتی ابری در اکثر مناطق استان خواهیم بود، افزود: به دلیل شرایط فصلی و محلی در ساعات بعدازظهر امروز و فردا در برخی از مناطق مرکزی و جنوبی استان تشکیل ابرهای جوششی و رگبار باران گاهی توأم با رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: با توجه به احتمال تشدید ناپایداری‌ها ناشی از شرایط فصلی و محلی احتمال آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها در این مناطق وجود دارد که به هم استانی‌ها توصیه می‌شود از اطراق، چادر زدن و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و از چرای احشام در دامنه‌ها و ارتفاعات استان خودداری کنند.

کد خبر 5501819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha