۱ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۴۰

در هم اندیشی با خبرگزاری ها مطرح شد؛

نیازمند بروزرسانی درتولید محتوا هستیم

نیازمند بروزرسانی درتولید محتوا هستیم

رشت- مدیر کل فرهنگ و ارشاد گیلان با اشاره به اینکه نیازمند بروزرسانی در تولید محتوا هستیم، گفت: برقراری عدالت رسانه ای در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی عصر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران خبرگزاری‌های فعال در استان گیلان، گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی به نزدیک کردن افکار و اندیشه‌های کارگزاران دولت سیزدهم با خبرگزاری‌ها کمک می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه رسانه‌های گیلان به مسائل و مشکلات استان آگاهی لازم را دارند و ما آماده شنیدن نظرات رسانه‌ها هستیم، تأکید کرد: تلاش می‌شود تا از همه ظرفیت‌های رسانه‌ای گیلان در شورای اطلاع رسانی استان استفاده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به وجود موانع در استان و با بیان اینکه این موانع باید از دید رسانه‌ها شناسایی شود، گفت: به دنبال این هستیم که موانع موجود را به حداقل برسانیم.

وی با بیان اینکه باید با همراهی هم به جایی برسیم که مدیران از رسانه‌های دارای مجوز استقبال کرده و ارتباط بگیرند، تصریح کرد: رسانه چشم تیز بین افکار عمومی و واسطه بین مردم و کارگزاران نظام هستند.

نیازمند بروزرسانی درتولید محتوا هستیم

ثقتی در ادامه با تأکید بر لزوم توجه به عدالت رسانه‌ای، اضافه کرد: رسانه‌ها در کنار برقراری عدالت باید تریبون همه اقشار جامعه به ویژه محرومان باشند.

وی تولید محتوا را یکی دیگر از رسالت‌های رسانه‌ها برشمرد و ادامه داد: به زحمات همه اهالی رسانه گیلان احترام گذاشته و قدردان تلاش‌های همه هستیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه کمتر شاهد تیترهایی هستیم که به جامعه شوک وارد می‌کند، اضافه کرد: می‌توانیم در این قضیه بهتر ورود کنیم و همچنین در تولید محتوا نیازمند بروزرسانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ایجاد ناامیدی علیه دولت به افکار عمومی آسیب می‌رساند، تصریح کرد: نیازمند این هستیم خبرگزاری‌هایی که کار حرفه‌ای خبر انجام می‌دهند خط خبر را به شیوه درست جلو ببرند.

کد خبر 5521440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha