۱۷ تیر ۱۴۰۱، ۹:۵۳

سرپرست معاونت آموزش سازمان دارالقرآن در گفتگو با مهر مطرح کرد؛

اعلام نتایج مرحله اول هفدهمین دوره اعطای مدرک به حافظان قرآن

اعلام نتایج مرحله اول هفدهمین دوره اعطای مدرک به حافظان قرآن

حسین تقی پور سرپرست معاونت آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم اعلام کرد نتایج مرحله اول هفدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از ۱۸ تیرماه قابل دسترسی خواهد بو

حسین تقی پور سرپرست معاونت آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اعلام نتایج مرحله اول هفدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: نتیجه آزمون مرحله اول هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم که اردیبهشت ماه سال جاری و در قالب ۳ رشته امتحانی ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم برگزار شد، از ۱۸ تیر ماه به مدت یک هفته تا تاریخ ۲۵ تیرماه قابل دسترس می‌باشد.

وی افزود: شرکت کنندگان در مرحله اول آزمون با مراجعه به نشانی اینترنتی سازمان دارالقرآن الکریم به آدرس www.telavat.ir می‌توانند از نتیجه آزمون خود مطلع گردند. گفتنی است، حافظان شرکت کننده با کد ملی ثبت نامی خود می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان دارالقران الکریم از نتایج آزمون خود کسب اطلاع نمایند.

تقی پور ادامه داد: لازم به ذکر است اعتراض به نتیجه آزمون تنها در تاریخ فوق و از طریق صفحه نتایج آزمون مذکور میسر خواهد بود. لذا خارج از زمانبندی ذکر شده به اعتراض حافظان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

کد خبر 5532295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha