۱۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۰۹

مدیرکل هواشناسی اردبیل:

موج گرما تا فردا در اردبیل ماندگار است

موج گرما تا فردا در اردبیل ماندگار است

اردبیل - مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی موج گرما تا فردا یکشنبه در اردبیل و به ویژه نواحی شمالی استان پابرجا است.

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اظهار کرد: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی موج گرمایی که از پنج‌شنبه استان را فرا گرفته تا روز یکشنبه در اکثر نواحی به ویژه نوار شمالی استان و شهرستان کوثر ماندگار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی اردبیل با بیان اینکه توجه به هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۲۷ استان اردبیل توصیه می‌شود، گفت: جو استان تا فردا پایدار، آرام و تابستانه است و در این مدت آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد تند و توأم با هوای گرم پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از اواخر روز دوشنبه با ورود زبانه‌های پرفشار و شمالی شدن جریانات جوی، ضمن کاهش محسوس دمای هوا، شاهد افزایش رطوبت خزری به استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: از روز دوشنبه شاهد ابرناکی، استقرار هوای خنک، وزش باد خزری تند تا نسبتاً شدید، وقوع مه و در برخی نواحی به ویژه نوار شرقی استان بارش خفیف باران خواهیم بود.

محمدی ادامه داد: این شرایط تا روزهای پایانی هفته تداوم خواهد داشت و اختلال در عملیات پروازی فرودگاه اردبیل دور از انتظار نخواهد بود.

کد خبر 5580265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha