۲۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳

در راستای قانون حمایت جوانی جمعیت؛

۵۰۰ قطعه زمین در خراسان شمالی آماده واگذاری به خانواده‌ها است

۵۰۰ قطعه زمین در خراسان شمالی آماده واگذاری به خانواده‌ها است

بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از تهیه ۵۰۰ قطعه زمین در استان جهت واگذاری به خانواده‌های دارای بیش از ۳ فرزند خبر داد.

قاسم قاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در بحث قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت وظایفی را قانون برای اداره کل راه و شهرسازی استان تعیین کرده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ادامه داد: به افرادی که دارای فرزند سوم و چهارم که بعد از تاریخ ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۰ به دنیا آمده است، هستند، زمین واگذار می‌شود.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اقداماتی را در راستای تأمین زمین و بحث واگذاری در تمامی شهرها به فراخور تقاضاهایی که وجود دارد انجام داده است که در همین راستا ۵۰۰ قطعه ۲۰۰ متری آماده واگذاری به مشمولین این قانون می‌باشد.

قاسمی گفت: این قطعات تفکیک شده و در کلیه شهرهایی که زمین موجود است، تأمین شده.

وی افزود: کسانی که متقاضی هستند به محض اینکه درخواست اولیه خود را در اداره کل به ثبت برسانند و مشمول این قانون باشند، تأمین زمین و واگذاری انجام خواهد شد.

قاسمی به بحث هزینه‌های ساخت این قطعات اشاره کرد و گفت: بحث هزینه‌های ساخت شامل هزینه‌های نظام مهندسی و پروانه است که با هماهنگی‌های صورت گرفته این قانون، شامل ۵۰ درصد تخفیف برای مشمولین تعیین شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان بیان داشت: در بجنورد ۵۷۰ درخواست ثبت شده که ۷۰ نفر مشمول این قانون نمی‌شدند.

کد خبر 5630781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha