۲۹ آذر ۱۴۰۱، ۲۲:۱۳

استاندار تهران:

تحرک جسمانی زمینه افزایش بهره وری را فراهم می کند

تحرک جسمانی زمینه افزایش بهره وری را فراهم می کند

تهران- استاندار تهران گفت: تحرک جسمانی عملاً زمینه افزایش بهره‌وری را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تقدیر از معلولان و برگزیدگان مسابقات ورزشی کارکنان استانداری و فرمانداری‌های استان تهران طی سخنانی گفت: تحرک جسمانی منجر به تحرک روحی و روانی می‌شود.

وی با بیان این که ورزش انسان‌ها را در فضای پرنشاط قرار می‌دهد، گفت: تحرک جسمانی عملاً زمینه افزایش بهره‌وری را فراهم می‌کند.

استاندار تهران با اشاره به حضور معلولان در دفاع مقدس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس نیز برخی افراد دارای نقص‌هایی بودند که به ظاهر نمی‌توانستند کاری کنند، اما به لحاظ فکر، اندیشه و توان پردازش در مقام بالایی بودند.

وی با تطبیق شرایط دفاع مقدس با جهاد در عرصه زندگی و کار و تلاش گفت: در زندگی جاری ما نیز شاهد توان بالای پردازش معلولان هستیم، در دستگاه‌های دولتی و خصوصی شاهد حضور پر رونق، اثربخش و متعهدانه معلولان هستیم.

فخاری سپس با اشاره به لزوم حضور در عرصه‌های ورزشی بر لزوم برگزاری اردوهای دسته جمعی جهت افزایش مودت و تمرکز بر اصول و مباحث سازمانی تاکید کرد.

گفتنی است مسابقات ورزشی کارکنان استانداری و فرمانداری‌های استان در سه رشته ورزشی شنا، تنیس روی میز، طناب‌کشی با حضور ۱۳۰ شرکت‌کننده برگزار شد و نفرات برتر در این جلسه مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد خبر 5661102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha