۱۴ دی ۱۴۰۱، ۱۵:۳۴

رئیس کل سازمان بازرسی اردبیل:

استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی فرهنگ سازی شود

استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی فرهنگ سازی شود

اردبیل- رئیس کل سازمان بازرسی استان اردبیل گفت: استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و دولتی فرهنگ‌سازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظمی الموتی ظهر چهارشنبه در همایش استانی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اظهار کرد: استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت در دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی و دولتی فرهنگ‌سازی شود.

وی با اشاره به مزایای استفاده از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت بیان کرد: سامانه تدارکات الکترونیکی دولت علاوه بر جلوگیری از وقوع فساد باعث شفافیت و گسترش عدالت در خرید، مناقصه و مزایده دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی و عمومی می‌شود.

رئیس کل سازمان بازرسی استان اردبیل به استفاده از تمامی ظرفیت‌های سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اشاره کرد و گفت: تنها ۶ شهرداری استان اردبیل از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت استفاده می‌کنند که با ترغیب دستگاه‌های اجرایی باید استفاده از این سامانه را نهادینه کنیم.

الموتی ادامه داد: اشکالات احتمالی این سامانه باید برطرف شود تا خود سامانه بستر ایجاد فساد نباشد و متولیان امر باید به بحث‌های آموزش، بومی بودن، جامع و ایمن بودن این سامانه توجه داشته باشند تا حقی از کسی ضایع نشود.

وی اجرای صحیح قوانین و حسن اجرای امور را از جمله وظیفه ذاتی سازمان بازرسی عنوان کرد و افزود: سازمان بازرسی همیشه و در همه حال در کنار دستگاه‌های اجرایی است تا آنها با اجرای صحیح قوانین بتوانند به مردم خدمات رسانی کنند.

کد خبر 5673582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha