۶ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۵۴

معاون استاندار مازندران:

ورزشکاران ۳۰ کشور در مسابقات قوی ترین مردان وزنان رقابت می کنند

ورزشکاران ۳۰ کشور در مسابقات قوی ترین مردان وزنان رقابت می کنند

ساری- معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: مسابقات بین المللی قوی‌ترین مردان و زنان جهان از ۲۶ تا ۳۰ بهمن ماه جاری در رامسر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله سلگی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه ستاد پشتیبانی این رویداد جهانی افزود: در این مسابقات ۲۰۰ ورزشکار خارجی و ۸۰۰ ورزشکار داخلی در هشت رشته بدن سازی و پرورش اندام با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

معاون استاندار مازندران این رویداد را فرصت مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی مازندران دانست وافزود: دستگاه‌های مسئول استانی بایداز این رویداد نهایت استفاده را برای معرفی جاذبه‌ها و فرهنگ غنی استان ببرند.

وی با اشاره به حضور ورزشکاران از ۳۰ کشور جهان در این مسابقات یادآورشد: تمهیدات لازم برای پشتیبانی همه جانبه از برگزاری این رویداد در مازندران اندیشیده شد.

سلگی با اشاره به فرهنگ غنی مردم رامسر، لزوم برنامه ریزی برای بهره مندی ورزشکاران داخلی و خارجی از مواهب گردشگری این شهرستان را در زمان برگزاری مسابقات بین المللی خاطر نشان کرد.

در این جلسه فرماندار رامسر ومدیرکل ورزش و جوانان مازندران گزارشی از آخرین اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده برای برگزاری شکوهمند این رویداد جهانی را ارائه کردند.

کد خبر 5692841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha