۲۵ مهر ۱۳۸۶، ۱۶:۳۰

"آقای نوبادی" به آلمان می‌رود

"آقای نوبادی" به آلمان می‌رود

گروه تولید تازه‌ترین فیلم ژاکو وان دورمل، فیلمنامه‌نویس و کارگردان بلژیکی، با اتمام صحنه‌های مربوط به بلژیک و کانادا برای ادامه کار اواخر این ماه به آلمان می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکرین دیلی اعلام کرد در درام رمانتیک "آقای نوبادی" جارد لتو، سارا پولی، دایان کروگر، لین دان پام و رایس ایفانس نقش‌آفرینی می‌کنند.



ژاکو وان دورمل

فیلمنامه را خود وان دورمل نوشته و داستان در سال 2092 روی می‌دهد و درباره آقای نیمو نوبادی (لتو) است که در 120 سالگی آخرین موجود فانی بازمانده در میان موجودات نامیراست و می‌کوشد با خاطرات خود از گذشته کنار بیاید. از این پروژه به عنوان یک داستان عاشقانه چندلایه متاثر از "اثر پروانه" یاد شده، نظریه‌ای که برابر با آن ضرب بال‌های یک پروانه می‌تواند هزاران مایل آنطرفتر توفان به پا کند. بودجه فیلم حدود 49 میلیون دلار اعلام شده است.

"آقای نوبادی" نخستین فیلم انگلیسی زبان دورمل 50 ساله است و او شش سال است روی این پروژه کار می‌کند. فیلم آخر دورمل، "روز هشتم" با بازی دانیل اوتوی در 1996 در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد. "توتو قهرمان" اولین فیلم بلند وان دورمل در 1991 برنده جایزه دوربین طلایی جشنواره کن شد.از فیلم‌های دیگر لتو می توان به "فصل 27" و "ارباب جنگ" اشاره کرد.

پولی، بازیگر مجموعه معروف "قصه های جزیره"، اخیرا فیلم "دور از او" با بازی جولی کریستی و گوردون پینسنت را کارگردانی کرد که با استقبال منتقدان مواجه شد. از فیلم‌های تازه او می‌توان به "بئوولف و گرندل" و "زندگی مخفی واژه‌ها" اشاره کرد.
کد خبر 570191

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha