۲۵ بهمن ۱۴۰۱، ۲۲:۲۰

استاندار خوزستان:

ارتباط میان صنعت با دانشگاه‌ها برقرار شود

ارتباط میان صنعت با دانشگاه‌ها برقرار شود

اهواز- استاندار خوزستان گفت: ارتباط میان صنعت با دانشگاه‌ها برقرار شود و هر کسی باید در حد توان خود قدمی را برای پیشرفت استان و کشور بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب شامگاه سه شنبه در نشست خوشه‌های صنعتی خوزستان توسعه خوشه‌های صنعتی در استان را ضروری دانست و اظهار کرد: ذهن فعال جوانان ما باید پویایی خود را در ایجاد و توسعه صنایع کوچک مرتبط با بخش‌های بزرگ و صنایع پایین دست نشان دهد.

وی با تأکید بر تجمیع خوشه‌های صنعتی مرتبط در کشور و استان بیان کرد: کارگاه‌هایی که محصولات مرتبط تولید می‌کنند باید در یک مکان قرار گیرند و تمامی محصولات در یک سلسله فروش، حمل و نقل و انبار تجمیع شوند.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه فنی و حرفه‌ای استان آموزش‌های لازم را با نگاه به بوم منطقه ارائه کند، بر یافتن بازارهای هدف صادراتی تأکید کرد و افزود: تولید باید بر مبنای تقاضا صورت گیرد؛ اتاق بازرگانی نیز وارد عرصه شود.

حسینی محراب با بیان اینکه ارتباط میان صنعت با دانشگاه‌ها برقرار شود؛ تصریح کرد: هر کسی باید در حد توان خود قدمی را برای پیشرفت استان و کشور بردارد در این صورت هر کدام یک قاسم سلیمانی هستید.

وی گفت: آمادگی رفع موانع خوشه‌های صنعتی را داریم؛ مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان به مدیران انتقال یابند تا در قرارگاه پس از بررسی به صورت آنی برطرف شوند.

کد خبر 5709847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha