۲۶ بهمن ۱۴۰۱، ۲۱:۰۶

رئیس فدراسیون پرورش اندام ایران:

ورزشکاران ۱۵ کشور در مسابقات قوی ترین مردان جهان رقابت می کنند

ورزشکاران ۱۵ کشور در مسابقات قوی ترین مردان جهان رقابت می کنند

رامسر- رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران گفت: ۱۰۰ ورزشکار خارجی از ۱۵ کشور در مسابقات بین المللی پرورش اندام قوی ترین مردان وزنان کشور در رامسر شرکت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمهدی نصیرزاده شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم وزن کشی مسابقات در رامسر افزود: مسابقات بین المللی مستر یونیورس در رشته‌های مختلف مچ اندازی، قوی‌ترین مردان، فیتنس، پرورش اندام از فردا تا ۲۹ بهمن به میزبانی شهرستان رامسر برگزار می‌شود.

وی افزود :۱۰۰ ورزشکار از ۱۵ کشور تاکنون برای حضور در رقابت‌های جهانی پرورش اندام به رامسر آمدند، اما مجموع ورزشکاران داخلی و خارجی شرکت کننده در این رویداد ورزشی ۵۰۰ نفر خواهد بود.

وی افزود: مردان در رشته‌های پرورش اندام، فیتنس و فیتنس چلنج، قوی‌ترین مردان و مچ اندازی و بانوان در ۲ رشته مچ اندازی و فیتنس چلنج با یکدیگر رقابت می‌کنند.

نصیرزاده ادامه داد: وزن کشی این رقابت‌ها امروز و افتتاحیه آن عصر فردا برگزار می‌شود.

۶۷ داور بین المللی رقابتهای جهانی پرورش اندام در رامسر را داوری می‌کنند

نایب رئیس کمیته داوران جهانی بدنسازی و پرورش اندام IFBB گفت : ۶۷ داور بین المللی زن و مرد مسابقات جهانی پرورش اندام گرامیداشت دهه مبارک فجر را در شهرستان رامسر داوری می‌کنند.

امید جبلی افزود: از این تعداد داوران بین المللی ۶۰ نفر از جمهوری اسلامی و بقیه از کشورهای خارجی مطرح این رشته ورزشی هستند وسعی شده برای داوری این رویداد جهانی از بضاعت داخلی استفاده شود چون این مسابقات برای کشور عزیزمان بسیار مهم است و تجربه خوبی هم برای دوران بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: داوران خارجی این مسابقات جهانی از کشورهای اسپانیا، عراق، گرچستان و مالتا هستند.

مشاور عالی رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی یادآور شد: این مسابقات چند جانبه بوده و رشته بدنسازی و زیر شاخه‌هایش و قوی‌ترین مردان جهانی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

به گفته جبلی وضعیت داوران ایرانی در سطح جهان و آسیا مطلوب است و هم اکنون ۷۰ داور بین المللی در این رشته در جهان دارد.

کد خبر 5710792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha