۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۱۵

ویژه مدیران استانی؛

کارگاه آموزشی آزمون‌های اعطای مدرک به حافظان برگزار می شود

کارگاه آموزشی آزمون‌های اعطای مدرک به حافظان برگزار می شود

کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه مدیران استانی آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک عمومی به حافظان قرآن کریم طی روزهای ۵ و ۱۲ اسفندماه در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه آموزشی و توجیهی ویژه مدیران استانی آزمون های ارزیابی و اعطای مدرک عمومی به حافظان قرآن کریم طی روزهای ۵ و ۱۲ اسفندماه در سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می شود.

این کارگاه با حضور کارشناسان و رؤسای ادارات امور قرآنی استانها و نمایندگان کمیته های فنی آزمون ها در قالب دو گروه جداگانه ۳۰ نفره، برگزارخواهد شد.

این رویداد آموزشی و توجیهی از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۵ اسفندماه با حضور حجت الاسلام علی تقی زاده، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، جمعی از معاونین و مدیران این سازمان و کریم دولتی رئیس شورای ارزیابی حافظان قرآن کریم برگزار خواهد شد.

تشریح آیین نامه اجرایی آزمون های ارزیابی اعطای مدرک حفظ عمومی به حافظان قرآن کریم، تشریح نقش و وظایف کمیته فنی آزمون ها، تشریح نحوه ارزیابی عمومی حافظان در بخش های حُسن حفظ، فصاحت و درک معنا، تشریح نحوه کار با سامانه ثبت مؤسسات و خانه های قرآن از جمله بخش های تدارک دیده شده برای این رویداد آموزشی و توجیهی است.

کد خبر 5714466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha