۷ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۴۱

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران مطرح کرد؛

مرگ راننده ال نود در اثر برخورد شدید با وانت پیکان

مرگ راننده ال نود در اثر برخورد شدید با وانت پیکان

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از دویدن راننده خودروی ال نود در عرض بزرگراه و برخورد یک دستگاه وانت با وی خبر داد و گفت: در این حادثه راننده خودروی ال نود در صحنه تصادف فوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت از مرگ عابر پیاده در پی دویدن در عرض بزرگراه و در اثر برخورد با خودرو خبر داد و گفت: در ساعت ۲۲:۵۵ شب گذشته در مسیر بزرگراه یاسینی به جنوب بعد از زین الدین راننده یک دستگاه سواری ال نود به همراه یک سرنشین در این محل توقف کرده و راننده آن در عرض بزرگراه و در لاین سوم اقدام به دویدن می‌کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در این هنگام یک دستگاه وانت پیکان از همه جا بی خبر که در این مسیر در حال تردد بوده خود را مقابل این عابر پیاده می بیند و چون دیگر فرصتی برای عکس العمل نداشته به شدت با وی برخورد کرده که متأسفانه منجر به فوت راننده ال نود در لاین سوم این مسیر می‌شود.

وی ادامه داد: بنا بر ماده قانونی: (نقض ماده ۲۱۵ بند ت آئین نامه راهور عبور غیر مجاز از عرض بزرگراه) تردد عابرین در معابر بزرگراهی ممنوع است و توصیه می‌شود عابرین پیاده هیچگاه عرض بزرگراه را برای ترددهای خود انتخاب نکند و همیشه از پل‌های عابر پیاده جهت تردد استفاده کند؛ چرا که تردد عابرین در عرض بزرگراه و حضور آن‌ها در این گونه معابر ممنوع است و در صورت بررسی و طبق نظریه کارشناسی به عابر پیاده هم سهم تقصیر داده می‌شود.

جوانبخت به رانندگان نیز توصیه کرد تا همواره و در هر شرایطی تمام حواس و دقت و تمرکز خود را به رانندگی اختصاص داده و تمام حواس خود را فقط صرف رانندگی کنند و تمام توجه خود را به اطراف و حرکات رانندگان و عابرین معطوف کرده تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش در سطح معابر نباشیم.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برای این عابر پیاده که همان راننده ال نود بی احتیاط بوده به‌دلیل تردد عرضی به صورت دویدن ناگهانی در بزرگراه سهم تقصیر صددرصدی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 5719796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha