۱۳ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۵۳

استاندار گلستان خبرداد؛

برپایی نمایشگاه بهاره کالاهای اساسی در گلستان/ دلال بازی حذف شود

برپایی نمایشگاه بهاره کالاهای اساسی در گلستان/ دلال بازی حذف شود

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به ضرورت بهبود روند توزیع کالا در استان، گفت: نمایشگاه بهاره کالای اساسی در گلستان با محوریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برپا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد زنگانه بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار گلستان، اظهارکرد: باید با همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود روند توزیع کالاهای اساسی در استان بهبود یابد که برپایی نمایشگاه‌های بهاره یکی از این راهکارها است.

استاندار گلستان افزود: نمایشگاه بهاره کالای اساسی در استان با محوریت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برپا شده تا مردم اقلام مورد نیاز خود را تأمین کنند.

وی ادامه داد: حذف نقش واسطه‌ها و دلالان یکی از مهم ترین روش‌ها برای کنترل بازار و حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده است که اجرای آن در گلستان باید مورد توجه نهادهای ناظر قرار بگیرد.

زنگانه گفت: قیمت‌گذاری دام باید با دقت انجام شده تا سود آن به جیب تولید کننده برود و جهاد کشاورزی باید در این حوزه نقش آفرینی کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان هم در این جلسه گفت: تأمین گوشت مرغ گرم ساکنان استان در اولویت قرار دارد و جهاد کشاورزی باید تأمین این نیاز پرمصرف را با جدیت دنبال کند.

سیدمحمد دهنوی افزود: مکانیزم تنظیم بازار گلستان باید به درستی نظارت شده تا مشکل فعلی کمبود گوشت گرم و مرغ هرچه سریع‌تر حل شود.

وی بیان کرد: سهمیه گوشت گرم مرغ گلستان ۱۲۰ تن در روز است و در صورت نیاز این مقدار باید افزایش داده شود تا قیمت آن هم کنترل شود.

کد خبر 5724685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha