۱۴ اسفند ۱۴۰۱، ۱۵:۲۲

وزیر راه و شهرسازی مطرح کرد؛

زمین و بخشی از تسهیلات مسکن ملی را تأمین می‌کنیم

 زمین و بخشی از تسهیلات مسکن ملی را تأمین می‌کنیم

وزیر راه و شهرسازی گفت: صنعتی سازان را برای ساخت و پیشبرد هر چه بهتر نهضت ملی مسکن دعوت می‌کنیم و وزارت راه و شهرسازی زمین مورد نیاز و همچنین بخشی از تسهیلات را در این طرح تأمین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز در آئین افتتاح ۲۳ هزار واحد مسکونی مددجویان تحت کمیته امداد امام‌خمینی (ره) که با حضور رئیس جمهور انجام شد گفت: در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت احداث مسکن با مسئولیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وزیر راه و شهرسازی افزود: بر اساس تفاهم با کمیته امداد امام (ه) و سازمان بهزیستی، مددجویان در اولویت دریافت مسکن قرار دارند.

بذرپاش با اشاره به فراهم شدن زمینه حضور صنعتی سازان در نهضت ملی مسکن، گفت: صنعتی سازان را برای ساخت و پیشبرد هر چه بهتر نهضت ملی مسکن دعوت می‌کنیم.

وی افزود: وزارت راه و شهرسازی زمین مورد نیاز و همچنین بخشی از تسهیلات را در این طرح تأمین می‌کند.فعالان صنعت ساخت و ساز می‌توانند با بهره‌مندی از این ظرفیت اقدام به ساخت مسکن کرده و پس از ساخت به اندازه مشارکتی که داشتند «قدر سهم» خود را بردارند. بقیه خانه‌های ساخته شده را نیز به وزارت مسکن و شهرسازی داده‌ایم تا در حوزه نهضت ملی مسکن، تحویل متقاضیان دهیم.

وی با اشاره به تحویل مسکن مهر به متقاضیان با یادآوری اینکه ۱۰ هزار واحد از این خانه‌ها توسط رئیس جمهور به مالکان ارائه شد، گفت: ۱۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال افتتاح می‌شود و ۵ هزار واحد نیز در سایر شهرها تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می‌شود.تا پایان امسال ۲۵ هزار واحد از مسکن مهرهای ناتمام تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

گفتنی است، امروز با حضور رئیس جمهور، «مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی، «سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، «سید پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، «محمد زهرایی» رئیس سازمان بسیج سازندگی و «اکبر نیکزاد» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲۳ هزار واحد مسکونی مددجویان تحت کمیته امداد امام (ره) افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت. در این مراسم رئیس جمهور بر کمک‌رسانی به نیازمندان و باز کردن گره از زندگی مردم در حوزه مسکن، تحصیل و اشتغال تاکید کرد.

کد خبر 5725694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      6 3
      اقای بذرپاش خداکنه شمامثه وزرای قبلی نباشی کاردرست روانجام بدین تادعای خیرمردم پشت وپناه خودتوزن وبچه هات باشه
    • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      5 4
      خیلی جالبه ، هم وزیر مسکن روحانی و‌هم وزیر مسکن رئیسی ، افتتاح واحدهای مسکن مهر را که در دوران احمدی نژاد ساخته شد را هنر خودشان میدانند !!!!! بگوئید خودتان چه کردید جز افتتاح پروژه های دیگران .
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      4 1
      از تسهیلات که خبری نیست سه سال است فقط پول می خوان قیمت تمام شده هم با تورم مدام بالا می رود فقط متقاضی آورده دارد پس دولت چه کاره است!
    • عاطفه احمدی پور IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      4 4
      دمتون گرم...آقای بذر باش مدیر لایق با درایت و توکل برخدا برو جلو انشالله که در آینده از ناجی ما زنان بی سرپرست ازشما یاد خواهد شد..منم پسر خوش قد و بالا و سربراهی دارم خونه داشته باشم برای زن میگیرم بچه دار میشه دین ش هم گردنم نیست.خدایاری تون بده.سخته خیلی هم سخته ولی یدالله همراهتان باد...
    • مهران IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      2 0
      4ماه 40ملیون پول 3تن میلگرد از ما گرفتن الان شده پول 1100کیلو میلگرد هنوزم زمین بهمون واگذار نکردند
    • عباس ربیعی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      1 2
      لطفاً بنده که دارای 3 فرزند مستاجر هستم راجزو افرادی که زمین واگذار میکنید قراردهید تا خودم بسازم جناب آقای بذرپاش تلفن حقیر 09353879577میباشدمتشکرم
    • عباس ربیعی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      2 2
      جناب آقای وزير بنده باسه فرزند مستاجر ساکن کرج حدود 5ماه مبلغ اولیه را پرداخت کردم ولی زمینی واگذار نکردید اگرچهار ماه پیش خودمان باهمان پول میلگردخریده بودیم الان 2برابر شده بود ولی درحساب شما نه زمین واگذار کردید جز گرانی نه تکلیف مارا معلوم میکنید لطفاً پیگیری کنید متشکرم 09353879577
      • حمیدرضا سوری IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
        1 0
        شعار و وعده دادن دیگر بی فایده است ،بهتر است بجای این دروغها برنامه ریزی و استراتژی های دقیق ارایه داده و برنامه زمانبندی بدهید کجای دنیا یک وزیر بر روی هوا صحبت میکند؟تاریخ پروژه و پیشرفت ارایه کن آقای وزیر
    • بدبخت IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
      0 2
      شفاف سازی کنید
    • امیر IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      1 0
      جناب مهندس بذرپاش در شهرستان میاندوآب نه زمینی است نه مسکنی گفته اند ۲۰سال است مستاجر هستیم تورا به جوانیتون قسم چی شد۰
    • AE ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      4 0
      مسکن مهر معلولان رو دو مرتبه طي ده سال ملغي کرديد، مرد اين کشور فقط احمدي نژاد بود ديگه اين کشور مال پولداراشت
    • نادر پیری ن AE ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
      1 0
      سلام نه آورده اولیه دارم فاقد هرگونه درآمد ایثارگر جنگ تحمیلی ۳۵سال و طلب دارم از دولت جمهوری اسلامی ۸۳۳روز حضور در جبهه رادارم فاقد مسکن آیا ووو
    • احمد از اردبیل IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      جناب آقای وزیر یکسال پیش درشهر اردبیل مسکن و شهرسازی با تعدادی از مالکان زمین برای ساخت و ساز نهضت ملی مسکن توافق کردندامادرسفری که به اردبیل داشتیدجای دیگری رو معرفی کردندوما ماندیم واین بلا تکلیفی.لطفاپیگیر این قضیه باشید
    • محمد IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۶
      0 0
      اگه واقعا به فکر ما هستید،میلگرد و آهن که خرج اصلی هست رو دولت با قیمت یکسال پیش به نهضت ملی بده تا بسازیم.