۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳

معاون اداره کل راهداری استان همدان خبر داد؛

افزایش ۴۵ درصدی سفرهای عید فطر به همدان نسبت به سال گذشته

افزایش ۴۵ درصدی سفرهای عید فطر به همدان نسبت به سال گذشته

همدان- معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از افزایش ۴۵ درصدی سفرهای عید فطر به این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سرگزی از ثبت ۳ میلیون و ۳۶۲ هزار تردد در محورهای استان همدان خبر داد و اظهار کرد: پایش وضعیت تردد محورهای همدان از طریق ۸۰ سامانه تردد شمار موجود در راه‌های استان به صورت لحظه‌ای در حال انجام است و بیشترین ترددها مربوط به محور همدان- کرمانشاه حدفاصل میدان بهار تا تقاطع شهید زارعی بوده است.

وی تصریح کرد: کنترل، بازدید و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی و مجتمع‌های خدماتی رفاهی و… قبل شروع تعطیلات عید فطر در استان همدان آغاز شد و همچنین هماهنگی‌ها و تمهیدات لازم با پلیس راه و سایر دستگاه‌های خدمات رسان برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران انجام شده بود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان اضافه کرد: در طول تعطیلات عید فطر ۵۰ اکیپ راهداری، ۴۵ مجتمع خدماتی رفاهی، ۲۰ اکیپ کنترل و نظارت ناوگان حمل و نقل عمومی و ۲۵ راهدارخانه به صورت ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی به مسافران و کاربران جاده‌ای بودند.

کد خبر 5762204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha