۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۰۳

پنجره مهر؛

راه و شهرسازی به تکالیف خود در قبال «الغدیر» بجنورد عمل نکرده است

راه و شهرسازی به تکالیف خود در قبال «الغدیر» بجنورد عمل نکرده است

بجنورد- دادستان بجنورد گفت: علی‌رغم نهایی نشدن برخی تکالیف راه و شهرسازی در قبال شهرک الغدیر به دلیل قرار گرفتن آن در محدوده شهری، شهرداری مکلف به ارائه خدمات به مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجواد ایلالی شامگاه یک‌شنبه پس از بازدید از منطقه «الغدیر» بجنورد که به همراه تنی چند از مدیران شهرستان انجام شد با اشاره به وجود معضلات و مشکلات فراوان در منطقه اظهار داشت: باید دستگاه‌های مسئول به تکالیف خود در قبال مردم این منطقه عمل کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان شمالی تصریح کرد: نظافت این منطقه توسط شهرداری در حد انتظار و قابل قبول نیست.

وی در ادامه با اشاره به آلودگی صوتی ایجاد شده توسط برخی وسایل نقلیه که عمدتاً توسط افراد غیر مقیم در این منطقه ایجاد می‌شود بیان کرد: این مهم که مورد اعتراض بسیاری از مردم این منطقه است باید توسط مأمورین فراجا مرتفع شود.

ایلالی خاطر نشان کرد: برای کاهش مشکلاتی که آسایش ساکنین منطقه الغدیر بجنورد را سلب کرده تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست.

دادستان بجنورد با اشاره به لزوم تعیین تکلیف راه و شهرسازی و شهرداری در قبال مأموریت‌های خود گفت: احداث این منطقه توسط راه و شهرسازی انجام شده و علی‌رغم نهایی نشدن برخی امورات به دلیل قرار گرفتن در فضای شهری، شهرداری مکلف به ارائه خدمات به مردم این منطقه است.

کد خبر 5774073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha