۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۱۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

حضور ۹۰ تولیدکننده مطرح کشور در نمایشگاه مد و لباس گیلان

حضور ۹۰ تولیدکننده مطرح کشور در نمایشگاه مد و لباس گیلان

رشت - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از حضور ۹۰ تولیدکننده مطرح کشور در نمایشگاه مد و لباس گیلان خبر داد و گفت: دسترسی آسان به البسه مناسب و اسلامی در اولویت است.

رضا ثقتی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: گیلان ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف فرهنگی و هنری دارد.

وی از برگزاری نخستین رویداد بزرگ مد و لباس خبر داد و افزود: این رویداد که با حضور برندهای مطرح کشور در تالار مرکزی رشت از بیستم اردیبهشت، تا پایان روز جمعه ۲۲ ماه جاری ادامه دارد.

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب، بیان کرد: ظرفیت‌های خوبی در حوزه مد و لباس با پیوست عفاف و حجاب وجود دارد.

ثقتی از حضور ۹۰ برند مطرح کشور در نمایشگاه مد و لباس گیلان خبر داد و اضافه کرد: این تعداد برندها در حوزه عرضه، طراحی، تولید و عرضه لباس متناسب با عفاف و حجاب در این رویداد حضور دارند.

وی با اشاره به استقبال کم نظیر مردم از رویداد مد و لباس گیلان، افزود: تهیه لباس مناسب یکی از دغدغه‌های خانواده‌ها است که این رویداد می‌تواند کمک بزرگی در انتخاب لباس‌های مناسب و متناسب با زیست عفیفانه باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به ارتباط گیری برندهای عفاف و حجاب با فروشگاه‌های پوشاک در استان، اضافه کرد: تقویت و توسعه بازار البسه عفاف و حجاب در گیلان می‌تواند یکی از دستاوردهای این رویداد باشد.

ثقتی با اشاره به اینکه پوشش عفیفانه مورد اقبال عمومی مردم است، گفت: دسترسی آسان و ارزان به البسه مناسب و اسلامی در اولویت است.

کد خبر 5777089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha