۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۵۹

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان:

وزنه‌برداری زنجان در آسیا خوش درخشید

وزنه‌برداری زنجان در آسیا خوش درخشید

زنجان- رئیس هیئت وزنه‌برداری زنجان گفت: وزنه‌برداران زنجانی در مسابقات آسیایی کره‌جنوبی خوش درخشیدند.

سعید امیدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا به میزبانی کره‌جنوبی در حال برگزاری است، اظهار کرد: در این رویداد مهم سه وزنه‌بردار زنجانی در دسته ۸۱ و ۱۰۹ کیلوگرم حضور دارند که عملکرد قابل قبولی داشتند.

وی به کسب دو مدال ارزشمند طلا و یک نشان نقره توسط حسین سلطانی اشاره کرد و گفت: در ادامه این رقابت‌ها مهدی کرمی به یک مدال برنز دست یافت و امیر عزیزی علی‌رغم شایستگی که داشت، از کسب مدال در این آوردگاه بازماند.

رئیس هیئت وزنه‌برداری استان زنجان با تاکید بر اینکه یکی از رموز موفقیت وزنه‌برداری زنجان در سال‌های اخیر، برنامه‌ریزی در حوزه استعدادیابی بوده است، خاطرنشان کرد: بدون شک اگر هیئت وزنه‌برداری زنجان این موضوع مهم را در اولویت برنامه‌های خود قرار نمی‌داد، امروز شاهد درخشش ورزشکاران زنجانی در رقابت‌های برون‌مرزی نبودیم.

امیدی با بیان اینکه امیدواریم با حمایت مسئولان، شاهد تداوم موفقیت‌های ورزش استان باشیم، تصریح کرد: کسب دو مدال طلا، یک نشان نقره و یک مدال برنز از رقابت‌های آسیایی کره‌جنوبی، حاصل تلاش اعضای هیئت وزنه‌برداری استان است که توانسته‌اند استعدادهای بالقوه‌ای را در اختیار کادر فنی تیم‌ملی قرار دهند.

کد خبر 5778366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha