۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۰۲

سرپرست هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی خبرداد؛

برگزاری تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان به میزبانی دو استان

برگزاری تور دوچرخه سواری ایران- آذربایجان به میزبانی دو استان

تبریز- سرپرست هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اشاره به عدم آمادگی اردبیل برای میزبانی از تور ایران- آذربایجان، از برگزاری این تور در دو استان آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خبرداد.

ناصر هوشیار در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری سی و ششمین دوره تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران- آذربایجان افزود: سی و ششمین دوره این تور انشاالله امسال هم برگزار خواهد شد.

سرپرست هیأت دوچرخه‌سواری آذربایجان شرقی عنوان داشت: با پیگیری‌های مکرر مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی برای تأمین اعتبارهای ارزی و ریالی تور، خوشبختانه این دوره از تور هم در سال جاری برگزار خواهد شد.

هوشیار با اشاره به تغییر زمان برگزاری سی و ششمین دوره تور، یادآور شد: با توجه به اینکه بازی‌های آسیا را در اوایل فصل پاییز پیش‌رو داریم، با درخواست و موافقت اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری، سی و ششمین دوره تور در شهریور ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: استان اردبیل عدم آمادگی خود برای میزبانی از تور را اعلام کرده است و به همین علت این استان در سال جاری میزبان این دوره از تور نخواهد بود و هر ۵ مرحله تور به میزبانی استان‌های آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی برگزار خواهد شد.

کد خبر 5787639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha