۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۱

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اردبیل عنوان کرد؛

افزایش دما از اواسط هفته در سطح اردبیل

افزایش دما از اواسط هفته در سطح اردبیل

اردبیل- رئیس گروه پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی هواشناسی اردبیل گفت:بر اساس نقشه‌های هواشناسی از روز دوشنبه هفته آینده روند افزایش دما را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

شهرام کوثری مهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در رابطه با آخرین وضعیت هواشناسی استان اردبیل با اشاره به تداوم حاکمیت هوای خنک در سطح استان تا اوایل هفته آینده اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی از روز دوشنبه هفته آینده روند افزایش دما را در سطح استان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: بر این اساس از امروز تا یکشنبه، آسمان بیشتر مناطق استان نیمه ابری در برخی مناطق بویژه در نواحی منتهی به استان گیلان گاهی با افزایش ابر و مه موقت پیش بینی می‌شود.

رئیس گروه پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی هواشناسی اردبیل بیان کرد: از نقطه نظر بارش از امروز تا اواسط هفته آینده در مناطق شرقی استان طی ساعات شب تا اوایل صبح باران ریزه و طی این مدت در بعدازظهرها از شرایط فصلی و محلی رگبار موقت و رعدوبرق پراکنده در کوهستانی احتمال می‌رود.

کوثری مهر با بیان اینکه به هم استانی‌ها و مسافران توصیه می‌شود جهت جلوگیری از خسارات احتمالی موارد ایمنی را رعایت کنند، خاطرنشان کرد: تغییرات احتمالی اوضاع جوی در بولتن پیش بینی روزهای آینده لحاظ خواهد شد.

کد خبر 5813597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha