۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۲۱:۱۹

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی؛

زمان برگزاری تور دوچرخه‌ سواری ایران-آذربایجان مشخص شد

زمان برگزاری تور دوچرخه‌ سواری ایران-آذربایجان مشخص شد

تبریز - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به تور دوچرخه‌ سواری ایران-آذربایجان، گفت: زمان برگزاری این تور مشخص شد.

حبیب ستوده نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده زمان برگزاری سی و ششمین دوره‌ی تور دوچرخه‌سواری بین‌المللی ایران-آذربایجان از ۳ لغایت ۹ شهریور ماه سال جاری در پنج مرحله برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه زمان افتتاحیه این تور روز شنبه ۴ شهریور ماه در تبریز خواهد بود، عنوان داشت: تعداد تیم‌های شرکت کننده متعاقباً اعلام خواهد شد ولی مسیر این دوره از تور در پنج مرحله به ترتیب تبریز به ارومیه و بعد از اتمام رکابزنان از ارومیه به تبریز ترانسفر می‌شوند - تبریز به منطقه آزاد ارس - منطقه آزاد ارس به شبستر و بنیس و برگشت به تبریز - تبریز به سرعین - سرعین به تفرجگاه عینالی خواهد بود.

ستوده نژاد همچنین در خصوص تور کندوان اظهار کرد: تور کندوان نیز در فدراسیون جهانی "UCI" ثبت شده و امسال به صورت بین‌المللی و با حضور تیم‌های داخلی و خارجی در تاریخ چهارم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی در مورد چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز یادآور شد: علی رغم نامه‌ای که به وزیر محترم ورزش و جوانان در این خصوص ارسال کردیم، شنبه هفته آینده با استاندار آذربایجان شرقی جلسه‌ای برگزار خواهیم کرد و گزارش مان را ارائه خواهیم کرد تا دستورات مقتضی صادر شود.

کد خبر 5816859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha