۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۳۸

فراخوان دومین همایش ملی آینده‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار

فراخوان دومین همایش ملی آینده‌پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار

دومین همایش آینده­ پژوهی، آموزش عالی و توسعه­ پایدار در آذرماه ۱۴۰۲ با همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاه­ها و مراکز علمی- پژوهشی معتبر کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه سوره، دومین همایش آینده پژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار در آذرماه ۱۴۰۲ با همکاری اعضای هیأت علمی دانشگاهها و مراکز علمی- پژوهشی معتبر کشور برگزار می شود. در این دوره نیز، دستیابی به اهداف عالیه این برنامه نیازمند تدبیر، اندیشه و بهرهگیری از دانش و تجربیات فرهیختگان و بزرگان علوم تربیتی، علوم انسانی، رسانه، آموزش، پژوهش و فرهنگ و هنر کشور است. بزرگانی که با اصول و برنامههای علمی و همچنین استفاده از باورهای فرهنگی و آموزههای دینی ایران اسلامی ساختاری نظاممند متناسب با نیاز نسل امروز و دغدغههای اجتماعی دنیای معاصر را طراحی و ارائه میکنند.

در همین راستا و به همین دلیل فراخوان برگزاری همایش ملّی و کاربردی آیندهپژوهی، آموزش عالی و توسعه پایدار آغازشده و از تمامی صاحبنظران، اندیشمندان، استادان، مدیران و علاقه‌مندان برای ارائه ‌نظرات راهگشا، علمی و سازنده متناسب با هدف و در قالب محورهای پیشنهادی همایش دعوت می شود تا با ارائه آخرین یافتههای پژوهشی و مقالات خود در ارتقاء جایگاه آموزش و بهبود کیفیت نظامهای دانشگاهی متناسب با شرایط و نیازهای روز جامعه و ترسیم آینده روشن در افق توسعه آموزش کشور، برگزارکنندگان این دوره از همایش را همراهی کنند.

مهران هوشیار، به‌عنوان دبیر کل این همایش و عضو هیأت علمی دانشگاه سوره اعلام کرد که ۱۵ پیش نشست این همایش مصادف با هفته پژوهش در سال ۱۴۰۲ با حمایت معاونت پژوهشی و همراهی سه دانشکده دانشگاه سوره با محورهای تبیین راهکارهایی برای همراهی و حضور دانشگاه و نظام آموزش عالی هنر – معماری – شهرسازی – فرهنگ - ارتباطات و رسانه در چشمانداز دانشگاههای آینده جهان اسلام برگزار خواهد شد که جزئیات برنامه‌های آن متعاقباً اعلام خواهد شد. برگزاری همایش و اختتامیه آن در تاریخ ۲۹ آذر ۱۴۰۲ خواهد بود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به اینجا مراجعه کنند.

کد خبر 5819380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha