۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۸

امام جمعه جعفرآباد تاکید کرد؛

ضرورت افزایش امنیت تردد در جاده‌های بخش جعفرآباد

ضرورت افزایش امنیت تردد در جاده‌های بخش جعفرآباد

جعفرآباد-امام جمعه جعفرآباد گفت: امنیت تردد در جاده‌های جعفرآباد با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این منطقه باید افزایش پیدا کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یاسر باقری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تاکید بر ضرورت تشدید فعالیت‌های ایمن سازی جاده‌های بخش جعفرآباد اظهار کرد: باید امنیت تردد در محورهای مواصلاتی جعفرآباد مغان افزایش یابد.

وی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جعفرآباد، بیان کرد: اقداماتی در راستای پیشرفت این منطقه انجام یافته ولی با وعده‌های عمل نشده‌ای هم مواجه هستیم به طوری که جعفرآباد مغان، معدن وعده‌های عملی نشده است.

امام جمعه جعفرآباد با بیان اینکه توزیع عادلانه سرمایه با توجه به وسعت بخش جعفرآباد مغان و نسبت به جمعیت و وسعت صورت نگرفته است، افزود: عملاً در نگاه سلیقه‌ای بعضی از مسئولان شهرستانی و حتی بعضاً استانی به این منطقه با چشم فرزندخوانده نگاه می‌شود، شاید نیت آن‌ها این نباشد ولی در عمل اینگونه است و البته نگاه حاکمیت و نظام به این منطقه این گونه نیست.

حجت الاسلام باقری ضمن گلایه از تبعیضات صورت گرفته وضع جاده‌های جعفرآباد را خوب ارزیابی نکرده و گفت: جاده‌های شهر جعفرآباد اکثراً دارای چاله‌ها و دست اندازهای مخرب است و نیاز اساسی برای بهسازی خیابان‌های شهری و جاده‌های مواصلاتی در این منطقه بسیار احساس می‌شود و لذا از متولیان امر درخواست رسیدگی به این موضوع را داریم.

کد خبر 5830104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha