۳۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۵

رئیس اداره بازرگانی خارجی صمت استان بوشهر:

نمایشگاه‌های تخصصی متناسب با ظرفیت‌های استان بوشهر برگزار می‌شود

نمایشگاه‌های تخصصی متناسب با ظرفیت‌های استان بوشهر برگزار می‌شود

بوشهر- رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صمت استان بوشهر گفت: نمایشگاه‌های تخصصی متناسب با ظرفیت‌های استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صدیقه اردست صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا پایان سال جاری تعداد ۳۲ نمایشگاه تخصصی مطابق با ظرفیت‌های مربوطه به منظور معرفی توانمندیهای اقتصادی و فرصت‌های سرمایه گذاری از طریق سایت رسمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از ابتدای سال جاری، کمیته تخصصی نمایشگاهی استان فعال و جلسات متعددی برای ارتقای سطح کیفی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی برگزار کرده است و به علت شرایط جوی استان و فصل گرم اکثر عناوین نمایشگاهی در نیمه دوم سال برگزار خواهد شد که از هم اکنون کمیته‌های تخصصی برگزاری نمایشگاه‌ها در حال برگزاری است.

اردست اضافه کرد: طی تیرماه سال جاری کمیته تخصصی نمایشگاه‌های استان برای سه نمایشگاه تخصصی تحت عنوان، نمایشگاه تخصصی موتورسیکلت و دوچرخه، نمایشگاه تخصصی شیلات و نمایشگاه توانمندی‌های اقتصادی و فرصت‌های سرمایه گذاری استان برگزار شده و مابقی تا پایان سال جاری اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: به منظور هم افزایی در زمینه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های صنعت، معدن، کشاورزی، صنایع دریایی، صنایع دستی و گردشگری، نفت و گاز و پتروشیمی، تجارت، بازرگانی و تجاری سازی تولیدات و خدمات در استان و در راستای ایجاد ارتباط مؤثر بین بخش‌های مختلف تولید و تجارت و توسعه کمی و کیفی برگزاری نمایشگاه‌ها در استان کمیته نمایشگاهی استانی قبل از برگزاری هر نمایشگاه تخصصی تشکیل می‌شود.

رئیس اداره بازرگانی خارجی اداره کل صمت استان بوشهر افزود: مجری منتخب برگزاری هر نمایشگاه تخصصی دارای شرایطی برای انتخاب است که عضویت در بانک اطلاعات مجریان مورد تأیید سازمان توسعه تجارت ایران یکی از مهمترین این شرایط است.

کد خبر 5843238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha