۱۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶

نماینده ولی فقیه در خوزستان:

دانشجویان با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند

دانشجویان با دستاوردهای انقلاب آشنا شوند

اهواز- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: یکی از عواملی که جوانان در نقطه مقابل قرار می‌گیرند به دلیل نا آگاهی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که باید تبیین شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد صبح امروز یکشنبه در نشست هم‌اندیشی رؤسا و اساتید دانشگاه‌های خوزستان، مأموریت اصلی همگان را تربیت نیرو و فرمانده برای حکومت جهانی امام عصر (عج) معرفی کرد و ادامه داد: دانشگاه‌ها یکی از مراکزی هستند که در این خصوص می‌توانند به خوبی نقشی را ایفا کنند.

امام جمعه اهواز عنوان کرد: یکی از عواملی که جوانان در نقطه مقابل قرار می‌گیرند به دلیل نا آگاهی از پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که اساتید ابتدا برای اطرافیان و بعد برای دانشجویان آنها را بیان کنند.

حجت الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به این‌که ۴۵ سال در سخت‌ترین تحریم‌ها قرار داشتیم، ادامه داد: امروز آمریکا نمی‌تواند نگاه چپ به ایران اسلامی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: از اساتید دانشگاه‌ها می‌خواهیم در زمینه‌هایی همچون بهبود وضعیت اقتصادی، اشتغال جوانان، تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب پای کار بیایند و در این راستا کمک کنند.

کد خبر 5854909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha