۱۵ شهریور ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷

پس از دهمی در آسیا؛

رشیدی:خطای والیبالیستهای ایران زیاد بود/نیاز به تمرین بیشتر داریم

رشیدی:خطای والیبالیستهای ایران زیاد بود/نیاز به تمرین بیشتر داریم

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: شاگردانم امروز برای کسب عنوان نهمی وارد زمین شدند و همین مساله باعث شد تا خطاهای فردی آن‌ها در جریان بازی افزایش پیدا کند و نتیجه را واگذار کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه رشیدی پس از مغلوب شدن برابر چین‌تایپه در مسابقات قهرمانی زنان آسیا و کسب عنوان دهمی اظهار کرد: با تیم سوم مسابقات چلنج کاپ مسابقه داشتیم و بازیکنان ایران آمده بودند که عنوان نهمی را به دست آورند و این مساله خطاهای آن‌ها را افزایش داد. این تیم جوان است و نیاز به تمرین بیشتر دارد.

وی افزود: تنها سه ماه زمان داشتیم که برای حضور در این رقابت‌ها تمرین کنیم و این مدت برای بازیکنان جوان بسیار کم است. معتقدم این تیم راه خود را پیدا کرده و در مسیر درستی قرار گرفته است اما نیاز به تمرین بیشتر دارد.

رشیدی با ابراز امیدواری از ادامه‌دار بودن حمایت از تیم ملی زنان ایران عنوان کرد: بازیکنان ایران در این رویداد تجربه خوبی کسب کردند و توانستند سیستم دفاعی، امتیاز گرفتن از حریف و کاهش اختلاف امتیاز را یاد بگیرند. امیدوارم این مسیر ادامه دار باشد. به هر حال تیم ایران جوان و کم‌تجربه است و در لحظات حساس هم خطاهایش بیشتر می‌شود.

تیم ملی والیبال زنان ایران در آخرین روز مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه سه بر صفر مقابل چین‌تایپه مغلوب شد و جایگاه دهمی قاره را به خود اختصاص داد.

کد خبر 5880508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha