۲۲ شهریور ۱۴۰۲، ۲۱:۱۳

بخشدار قرچک خبر داد؛

برگزاری اولین همایش پیاده روی خانوادگی روستایی در قرچک

برگزاری اولین همایش پیاده روی خانوادگی روستایی در قرچک

قرچک- بخشدار قرچک از برگزاری اولین همایش پیاده روی خانوادگی روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید قیصرپناه عصر چهارشنبه در جلسه مشترک بخشدار، با رئیس اداره ورزش و جوانان و دهیاران روستاهای تابعه بخش مرکزی، از برگزاری اولین همایش پیاده روی خانوادگی روستایی در قرچک خبر داد.

بخشدار مرکزی قرچک گفت: با توجه به برنامه‌ی پیش بینی شده در حوزه زیرساخت ورزشی اقدامات ماندگاری در دستور کار است و در ماه‌های آینده به همت بخشداری، دهیاری‌ها و شوراهای اسلامی روستاهای تابعه بخش مرکزی سرانه ورزش روستایی جهش خوبی را خواهد داشت.

قیصرپناه افزود: برگزاری برنامه‌های شاخص در حوزه ورزش روستایی از دیگر اقدامات خواهد بود که با همراهی اداره ورزش و جوانان این امر نیز با شرایط مطلوب اجرایی خواهد شد و مهمترین برنامه پیش رو برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی روستایی در هفته تربیت بدنی سال جاری ویژه روستای «قشلاق جیتو» خواهد بود.

بر اساس این گزارش امیر موسی زاده، رئیس اداره ورزش و جوانان قرچک نیز در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های بخشداری و دهیاری‌ها از حوزه ورزش روستایی، اظهار داشت: قرچک به عنوان جوان‌ترین شهرستان استان تهران از ظرفیت‌های بالقوه ای در حوزه ورزش برخوردار است و قهرمانان نامی و ورزشکاران مستعدی در این منطقه فعالیت دارند که بخش چشمگیری از این قهرمانان از دل همین روستاها رشد کرده و به مدال رسیده اند.

موسی زاده عنوان داشت: همکاری مشترک دستگاه‌ها و ادارات در حوزه ورزش می‌تواند ثمرات ارزشمندی را در پی داشته باشد و خوشبختانه این موضوع در حوزه روستاهای قرچک بسیار پر رنگ است.

کد خبر 5885685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha