۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۵۴

همزمان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی؛

۳ پروژه بازآفرینی شهری در اردبیل افتتاح شد

۳ پروژه بازآفرینی شهری در اردبیل افتتاح شد

اردبیل- همزمان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، سه پروژه بازآفرینی شهری در اردبیل افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم که پیش از ظهر پنجشنبه با حضور مسئولان استانی و شهرستان اردبیل برگزار شد، معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: این پروژه‌ها در مجموع با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری شده است.

محمد زارع حسین‌زاده تصریح کرد: ایجاد و نوسازی شبکه آب شرب گلمغان اردبیل از جمله این پروژه‌ها است که به طول ۲ هزار متر و هزینه‌کرد ۴۵ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است.

وی گفت: اعتبار این پروژه از محل بازآفرینی شهری ایران تأمین شده و سرعت اجرای مطلوبی را در تکمیل این طرح شاهد بودیم.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل به احداث ساختمان و محوطه کلانتری محله گلمغان اردبیل نیز اشاره کرد و افزود: این پروژه نیز به همت شرکت بازآفرینی شهری ایران و تأمین اعتبار از این شرکت اجرایی شده که در ۶۷۵ متر مربع زمین و با محوطه‌سازی ۱۵۰ متر اجرایی و عملیاتی شده است.

حسین‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده و هدف از اجرای این پروژه احداث کلانتری در محله گلمغان به عنوان مطالبه و خواسته ساکنان این منطقه در برقراری نظم و امنیت بوده است.

وی اضافه کرد: سومین پروژه افتتاحی امروز در قالب بازآفرینی شهری، پیاده‌راه‌سازی محله قلعه‌باشی شهر خلخال است که با همت و تلاش شرکت پیمانکار و تأمین اعتبار شرکت بازآفرینی شهری ایران اجرایی و عملیاتی شده است.

حسین‌زاده بیان کرد: پیاده‌راه‌سازی این پروژه به متراژ پنج هزار متر مربع و با هزینه کرد ۷۵ میلیارد ریال انجام شده که با بهره‌برداری آن نظم و انضباط بیشتری را در این منطقه از خلخال شاهد خواهیم بود.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: برای اجرای این سه پروژه بازآفرینی شهری در سطح استان ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده که امیدواریم نتیجه و ثمره مطلوبی را به همراه داشته باشد.

کد خبر 5897718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      0 0
      یه فکری هم به ان هتل های قارچ مانندش فکر کنند با ان همه هتل های فراوان سر به ۴لک کشیده قیمت های ان برای مسافران خیلی خیلی گران وسر به فلک کشیده است مسافران یادر وسیله ی نقلیه میخوابند یا در چادر های مسافرتی این درست نیست باید نظارت شود وهتل داران مجاذات وتنبیه وجریمه ی گرانی اشان را بدهند