۶ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۴۰

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اردبیل:

توان مالی برای تملک باغ شریعت را نداریم

توان مالی برای تملک باغ شریعت را نداریم

اردبیل- رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: دولت در تأمین منابع مالی برای خرید باغ شریعت کمک کار شهرداری و شورای شهر اردبیل باشد چرا که در اردبیل توان مالی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم علیپور عصر پنجشنبه در نشست تخصصی معماری و شهرسازی ششمین اجلاس رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: باغ شریعت با مساحت بیش از هشت هکتار به عنوان ارزشمندترین زمین در شهر اردبیل، نیاز به تملک و رهاسازی دارد.

وی تصریح کرد: همواره تملک این باغ در سه دوره شورای شهر مطرح بوده و تاکنون تملک کامل این باغ انجام نشده است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه بیش از ۳۴ قطعه زمین ارزشمند را بابت تملک این باغ به مزایده گذاشتیم، گفت: برای ادامه تملک توان مالی نداریم و هر روز شاهد یک معضل در این باغ هستیم که روز به روز درختان این باغ نیز فرسوده‌تر و خشک‌تر می‌شود که چالش اصلی برای شهر اردبیل است.

علیپور با اشاره به اینکه هیچ نهاد دولتی در تملک این باغ کمک حالمان نیست، افزود: امیدواریم با بهره‌گیری از ظرفیت مجمع کلانشهرها بتوانیم از اعتبار ملی برای تملک این باغ بهره بگیریم.

کد خبر 5897926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حامد IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
      1 1
      خب بزور ازش بگیرید😜