۷ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۰۷

استاندار کرمانشاه:

استان کرمانشاه عرصه مقاومت از طریق وحدت و همدلی است

استان کرمانشاه عرصه مقاومت از طریق وحدت و همدلی است

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: همه جای کرمانشاه عرصه عزت، ایستادگی و مقاومت بوده که با وحدت و همدلی مردم به وجود آمده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی بعد از ظهر جمعه در جشن مردمی میلاد پیامبر اکرم (ص) و هفته وحدت که در شهر پاوه برگزار شد، اظهار کرد: وجود شریف رسول خدا به ما معرفی شده تا این شخصیت بزرگ را الگو قرار دهیم و باید این شناخت همراه با تبعیت و همراهی باشد و به دنبال او حرکت کنیم و این شیوه زندگی موجب خوشحالی حضرت رسول اکرم (ص) است.

وی با اشاره به اینکه عشق و دوستی به رسول الله باید یک تبعیت و پیروی را در پی داشته باشد، افزود: شباهت‌های رفتاری ما با پیامبر اکرم (ص) به چه میزان است و این سنجش در زندگی همه ما بسیار راهگشا است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: اگر کسی در جامعه اسلامی زندگی کند و رفتار او همسو با دشمنان اسلام باشد، پس در مسیر رسول خدا نیست.

وی در ادامه به پهنه پهناور استان کرمانشاه از پاوه گرفته تا گیلانغرب اشاره کرد و گفت: همه جای استان کرمانشاه عرصه عزت و ایستادگی و مقاومت است که با وحدت و همدلی مردم به وجود آمده است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در جای جای استان روند خدمتگزاری با شتاب بسیار خوبی در جریان است، گفت: ۷۰ طرح و پروژه نیمه کاره از سال‌های گذشته در سراسر استان از جمله پاوه شناسایی شده‌اند که به دلایل مختلف نیمه کاره مانده‌اند و با برنامه ریزی های صورت گرفته به زودی به بهره برداری می‌رسند.

وی در ادامه از مشکل کولبری به یک مطالبه و دغدغه‌ مهم و چندین ساله مردم غرب کشور نام برد و گفت: طی این سال‌ها و به ویژه در چند ماه اخیر تلاش‌های بسیار گسترده‌ای صورت گرفته تا کولبری به عنوان یک معضل ناخوشایند تبدیل به یک فرصت و بستر برای رونق اقتصادی و ایجاد شغل‌های مولد و پایدار برای جوانان منطقه تبدیل شود.

صحرایی تاکید کرد: باید با همدلی و هم افزایی و کار و تلاش شبانه روزی و جهادی برای آبادانی و پیشرفت استان کرمانشاه بکوشیم.

کد خبر 5898574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha