۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰

رئیس انجمن دارت کشور:

رقابت‌های ملی دارت در سمنان برگزار شد

رقابت‌های ملی دارت در سمنان برگزار شد

سمنان- رئیس انجمن دارت کشور از برگزاری هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی دارت مردان کشور در سمنان خبر داد.

کامبیز ایوب زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از برگزاری رقابت‌های دارت مردان قهرمانی کشور در سمنان خبر داد و ابراز کرد: هجدهمین دوره این مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در بخش مردان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته شاهد برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور در بخش زنان بودیم، افزود: سمنان این هفته در سالن غدیر سمنان میزبان رقابت مردان از سراسر کشور است.

رئیس انجمن دارت کشور با بیان اینکه ۴۰۰ ورزشکار در هجدهمین دوره رقابت‌های قهرمان کشوری دارت در سمنان حضور دارند، ابراز کرد: این رقابت‌ها در واقع جنبه انتخابی تیم ملی نیز دارد.

ایوب زاده با بیان اینکه سطح رقابت‌ها بسیار بالا است چرا که ملی پوشان و بازیکنان در رده مسابقات کشوری در این رقابت‌ها حضور دارند، ابراز کرد: منتخب استان‌های کشور در این رقابت‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به روند انتخابی تیم ملی بیان کرد: رویه انتخابی تیم ملی این گونه است که هر رویداد ورزشی امتیازی دارد و ورزشکاران به دنبال کسب امتیاز از رقابت‌های مختلف کشوری هستند تا در نهایت افراد برتر و حائز بالاترین امتیازات در رقابت‌های مختلف کشوری، به تیم ملی راه یابند.

رئیس انجمن دارت کشور با بیان اینکه ۱۲ نفر از این افراد به تیم ملی راه می‌یابند، تاکید کرد: در درون اردوی تیم ملی رقابت‌ها و تمرین‌های درون اردویی برگزار و در نهایت چهره تیم ملی دارت کشورمان مشخص می‌شود.

ایوب زاده با بیان اینکه نفرات برتر مسابقات کشوری به رقابت‌های چین تایپه که سال آینده برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند، ابراز کرد: این رقابت‌ها امروز جمعه بعد از ظهر با تقدیر از نفرات برتر به اتمام می‌رسد.

کد خبر 5903854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha