۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۳۹

با هدف شناسایی استعدادهای برتر؛

مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج اردبیل برگزار شد

مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج اردبیل برگزار شد

اردبیل- در راستای شناسایی استعدادهای برتر ورزشی در اردبیل مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج استان اردبیل برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در راستای توسعه ورزش بسیج به منظور شناسایی استعدادهای برتر در رشته ورزشی فوتسال و ایجاد شور و نشاط میان بسیجیان ورزشکار مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج استان اردبیل برگزار شد.

جاوید رحیم زاده خاطرنشان کرد: این مسابقات با حضور ۸ تیم از شهرستان‌های تابعه در تاریخ ۱۳ و ۱۴ مهر ماه در سالن مقاومت بسیج اردبیل توسط باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اردبیل برگزار شد.

وی با اشاره به تیم‌های برنده این مسابقات گفت: تیم پارس آباد مقام اول، تیم اردبیل مقام دوم و تیم خلخال به مقام سوم در این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل ادامه داد: تیم قهرمان و بازیکنان منتخب استان به مسابقات فوتسال قهرمانی بسیج کشور که آبان ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

رحیم زاده پرورش استعدادهای ناب ورزشی را در راستای توانمندسازی ورزشکاران مهم ارزیابی کرد و افزود: استعدادیابی از بین جوانان توانمند رشته‌های متعدد ورزشی در دستور کار است و بر همین اساس با برگزاری مسابقات متعدد نسبت به شناسایی این استعدادها اقدام می‌شود.

کد خبر 5904772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha