۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۱۰

معاون دادستان اردبیل:

وضعیت پروژه ورزشگاه علی دایی اردبیل غیرقابل قبول است

وضعیت پروژه ورزشگاه علی دایی اردبیل غیرقابل قبول است

اردبیل- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز استان اردبیل گفت: وضعیت و شرایط موجود در ورزشگاه علی دایی اردبیل با صرف هزینه و اعتبار کلان، حاد و غیرقابل قبول است.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی طاهری‌فرد ظهر پنجشنبه با حضور میدانی در مجموعه ورزشی دایی اردبیل با انتقاد شدید از عملکرد متولیان مرتبط با پروژه ورزشگاه علی دایی اردبیل اظهار کرد: وضعیت و شرایط موجود در این ورزشگاه حاد و غیرقابل قبول است.

وی با مشاهده وضعیت حراست از اموال و تجهیزات، اجرای پروژه، بلاتکلیفی واگذاری و اوضاع عملیات عمرانی و سایر موارد، افزود: بنا به تاکید دادستان اردبیل تضییع حقوق عامه و خیانت در حق بیت‌المال در پروژه را با جدیت تعقیب خواهیم کرد.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان مرکز استان اردبیل به عدم بهره‌برداری متناسب با هزینه و اعتبار کلان صرف شده اشاره کرد و بیان کرد: از حقوق عمومی تضییع شده در پروژه ورزشگاه دایی، نخواهیم گذشت و هر شخص حقیقی و حقوقی در این جنایت بزرگ در حق استان و کشور دخیل باشد، باید به سزای اعمال خود برسد.

طاهری‌فرد با بیان اینکه پروژه ورزشگاه علی دایی در سال ۱۳۷۱ و در زمینی به مساحت ۴۲ هکتار کلنگ‌زنی شده و در سال ۱۳۸۶ طی یک مسابقه فوتبال افتتاح صوری شده در حالی که تاکنون تکلیف تحویل، نگهداری، تجهیز، تکمیل، بازسازی و بهره‌برداری آن مشخص نیست، گفت: نتایج تکمیلی از اقدامات قضائی صورت گرفته، متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 5922407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      0 0
      مگه سال71 اسمی از علی دایی بود که کلنگ زنی بشه😂😂😂