۱۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۲۳

هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا؛

رحمتی: مسئولیت نتایج ضعیف نساجی با من است

رحمتی: مسئولیت نتایج ضعیف نساجی با من است

سید مهدی رحمتی در کنفرانس خبری پس از بازی با نوبهار گفت مسئولیت این نتایج با من است.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی مقابل «نوبهار نامنگان» ازبکستان با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا در فاصله دو هفته مانده به پایان مرحله گروهی، از دور این رقابت‌ها حذف شود.

این شکست موجب نارضایتی هواداران تیم نساجی از سرمربی تیم شده بود و در خلال بازی هم شعارهایی علیه رحمتی سر دادند.

سید مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از این بازی در کنفرانس خبری شرکت کرد و در خصوص این بازی گفت: فوتبال جای تملق و دروغگویی نیست. ما با قهرمان ازبکستان بازی داشتیم، تیمی که چندین و چند سال است که در لیگ ازبکستان نتایج خوبی گرفته است. ما هم تیمی جوان و در حال پوست‌اندازی هستیم. اشتباهات ما را اذیت می‌کند که مقصرش من هستم. من باید پاسخگو باشم ولی این تیم نیاز به زمان و دو پنجره نقل و انتقالاتی یا حداقل یک پنجره نقل و انتقالاتی دارد. فکر می‌کنم به عنوان اولین تجربه در لیگ قهرمانان آسیا، نباید هدفی جز تجربه اندوزی داشته باشد.

او در خصوص شکست در این سابقه در ادامه گفت: ما عملاً بدشانسی آوردیم. شما بازی رفت با نوبهار را دیدید، امروز هم دیدید. فکر می‌کنم سرآمد موقعیت‌هایی که از دست دادیم، توپی بود که به شکم آقای آزادی برخورد کرد و به بیرون رفت. باز هم می‌گویم که مسئولیت همه چیز با من است و تمام تلاشم را برای رساندن نساجی به چیزی که قول دادیم، می‌کنم.

او در خصوص کم تجربگی تیم نساجی گفت: ما تجربه اولمان بود اما عملاً بدشانسی آورده‌ایم. مسئولیت همه چیز با من است و تلاش می‌کنم تیم را به شرایط آرمانی که قول داده ام برسانم.

رحمتی در خصوص فشردگی بازی‌ها هم گفت: ما هر چهار روز یک بار بازی می‌کنیم و مصدومان زیادی داریم. بازیکنان ما باید بفهمند برای چه تماشاگرانی بازی می‌کنند. ما هوادارانی داریم که همه جا ما را تشویق می‌کنند.

کد خبر 5932266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 0
      نخیر با من است