۱۶ آبان ۱۴۰۲، ۷:۰۱

با مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری؛

مشکل ۱۳ ساله منطقه ناظر آباد بجنورد حل شد

مشکل ۱۳ ساله  منطقه ناظر آباد بجنورد حل شد

بجنورد_ سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: مشکل ۱۳ ساله منطقه کمتربرخودار ناظرآباد بجنورد با مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی کشور حل شد.

سید علی میرکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از حل مشکل مردم منطقه کمتر برخودار ناظرآباد در جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی کشور خبر داد و اظهار کرد: جلسه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران به ریاست وزیر راه و شهرسازی در محل وزارت راه و شهرسازی برگزار و در این جلسه مشکل ۱۳ ساله مردم منطقه ناظرآباد شهر بجنورد حل شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی تصریح کرد: مردم این منطقه از سال ۱۳۸۹ با اعلام حریم فرودگاه، امکان ساخت و ساز نداشتند و پس از تکمیل فرودگاه و حریم آن همچنان بلاتکلیف بودند.

وی افزود: علی رغم گذشت سال‌ها از توسعه فرودگاه، از سال ۹۷ موضوع ورود به محدوده این ۶ هکتار در استان مصوب شده بود اما به دلایل مختلف نهایی نشد.

میرکریمی خاطرنشان کرد: این موضوع با پیگیری‌های استان و وزیر راه و شهرسازی حل و فصل شد و مردم این منطقه می‌توانند نسبت به ساخت و ساز در این زمین‌ها اقدام کنند.

وی در انتها گفت: شهروندان می‌توانند پس از ابلاغ رأی شورای عالی برای احداث بنا در این محدوده به جهت اخذ پروانه به شهرداری بجنورد مراجعه داشته باشند.

کد خبر 5932409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha