۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۵۶

فرماندار زابل:

کاهش سهمیه خودروهای دیزلی برای جلوگیری از فروش سوخت

کاهش سهمیه خودروهای دیزلی برای جلوگیری از فروش سوخت

زابل- در پی تجمع رانندگان خودروهای نیمه سنگین در زابل به علت کاهش سهمیه سوخت پایه خودرو هایشان مقابل فرمانداری این شهرستان، فرماندار زابل توضیحاتی در این خصوص ارایه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار زابل گفت: تجمع اعتراضی رانندگان خودروهای دیزلی حوزه سیستان در مقابل فرمانداری به علت کاهش سهمیه سوخت پایه آنها بوده این در حالی است که برخی از رانندگان اقدام به جای ارائه خدمت اقدام به فروش سوخت می‌کنند.

علیرضا ملاشاهی علت تجمع رانندگان خودروهای نیمه سنگین درون شهری مقابل فرمانداری زابل را کاهش سهمیه سوخت آنها دانست و بیان کرد: این خودروها از دو طریق سوخت آنها تأمین می‌شود که کاهش سهمیه سوخت پایه آنها علت تجمع امروز است.

وی افزود این تصمیم یک سیاست ملی است، سوخت پایه متداوم خواهد بود در این زمینه برخی از افراد که صرفاً از خودروهای نیمه سنگین به منظور فروش سوخت استفاده می‌کنند معترض شده‌اند.

فرماندار زابل ادامه داد: سهمیه پایه مینی‌بوس‌ها ۶۰۰ لیتر هست اگر این مینی‌بوس‌ها عملکرد داشته باشند سوخت آن به ۱۶۰۰ لیتر تغییر پیدا می‌کند که شرط آن نصب سامانه سیپاد است چرا که به ازای ارائه خدمت به مردم این سهمیه برای آنها افزایش پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: آن دسته از رانندگان که فقط به دنبال فروش سوخت هستند، گلایه کرده و یا گلایه دارند و این در حالی هست که سوخت جزو منابع ملی بوده و متعلق به همه مردم است.

ملاشاهی گفت: پارک بعضی از خودروهای دیزلی در یک مکان و فروش سوخت آنها در حالی رخ می‌دهد که مردم عادی برای حمل و نقل و جابجایی باید چندین برابر هزینه کنند.

کد خبر 5935719

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha