۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳

عضو شورای شهر اهواز:

۳۰ زمین ورزشی روباز در شهرستان اهواز بازسازی می‌شود

۳۰ زمین ورزشی روباز در شهرستان اهواز بازسازی می‌شود

اهواز – عضو شورای شهر اهواز گفت: ۳۰ زمین ورزشی روباز در این شهرستان بازسازی می‌شود که هزینه هرکدام از این زمین‌ها به طور میانگین یک میلیارد تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله زارع زاده عصر امروز سه شنبه در آئین بهره‌داری از بهسازی و نوسازی ۱۰ زمین ورزشی روباز در شهرستان اهواز، اظهار کرد: باید برای ایجاد فضای مناسب ورزشی بانوان تلاش کنیم زیرا آنها بخش قابل توجه و انکارناپذیر جامعه هستند که در سرانه فضای ورزشی برای بانوان در تنگنا قرار داریم.

عضو شورای شهر اهواز بیان کرد: اولین مجموعه ورزشی ویژه بانوان در ۲ هفته آینده در منطقه هشت شهرداری اهواز به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین قرارداد احداث چهار مجموعه ورزشی سربسته برای استفاده شهروندان به ویژه بانوان تا پایان سال‌جاری منعقد می‌شود.

وی ادامه داد: ۳۰ زمین ورزشی روباز در شهرستان اهواز بازسازی می‌شود که هزینه هرکدام از این زمین‌ها به طور میانگین یک میلیارد تومان بوده و برای ۱۰ زمینی که امروز احیا و بازسازی شدند، در مجموع ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

عضو شورای شهر اهواز، یکی از اهداف جدی مدیریت شهری را تزریق روحیه نشاط و امید در میان شهروندان اعلام و عنوان کرد: شهرداری‌ها باید مکانی را برای تفریح و تفرج خانواده‌ها و استفاده سالم جوانان ایجاد کنند چرا که شهرداری‌ها در حوزه ورزش همگانی و توسعه اماکن ورزشی به ویژه در محلات تکالیفی برعهده دارند اما در حوزه ورزش مسئولیت مستقیم ندارند.

کد خبر 5939292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha