۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰

مهدی تاج خبر داد؛

احتمال حضور حسین عبدی روی نیمکت تیم فوتبال جوانان

احتمال حضور حسین عبدی روی نیمکت تیم فوتبال جوانان

رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران تلویحا از حسین عبدی به عنوان کاندیدای اصلی هدایت تیم جوانان نام برد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج امروز شنبه ۲۷ آبان همراه با دیگر مسئولان فدراسیون‌های ورزشی در راهپیمایی جامعه ورزش در محکومیت کشتار مردم مظلوم فلسطین شرکت و آن را محکوم کرد. او در جمع خبرنگاران حاضر شد و پاسخگوی سوالات آنان بود.

تاج در ارتباط با عملکرد تیم فوتبال نوجوانان در مسابقات جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی بیان کرد: تیم نوجوانان به نظرم تیم برنده و بهترین نتایج را کسب کرده است. حتی در دیدار با انگلیس هم که بازی با برتری تیم رقیب همراه بود، من برای عوامل تیم نوجوانان ایران پیام تبریک فرستادم و از حسین عبدی و تمامی بازیکنان تشکر کردم. این تیم باید حفظ و تقویت شد تا در آینده هم نتایج خوبی را به دست آورد.

تاج در خصوص دیدار تیم نوجوانان با مراکش گفت: انشاالله نتیجه دیدار تیم بزرگسالان با مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ اینبار و در جام جهانی زیر ۱۷ سال رخ خواهد داد و من خوشبین هستم و عبدی هم به کار خود ادامه می‌دهد.

تاج در خصوص حضور حسین عبدی در رأس کادرفنی تیم فوتبال جوانان گفت: برنامه ریزی هایی در اینباره صورت گرفته است اما اگر اجازه بدهید فعلاً به استقبال این موضوع نرویم تا تیم نوجوانان با هدایت عبدی حفظ شود.

کد خبر 5942164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha