۵ آذر ۱۴۰۲، ۲۲:۱۶

فرمانده قرارگاه کربلا:

هدف کنگره شهدای خوزستان آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا است

هدف کنگره شهدای خوزستان آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا است

اهواز- فرمانده قرارگاه کربلا گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدای خوزستان، آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی و تجدید عهد با آن اسطوره‌های مقاومت و ایثار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد خادم سیدالشهدا عصر امروز یکشنبه در نشست با فرماندهان نظامی و امنیتی استان خوزستان، برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان را ادای دین به مقام معظم شهدا دانست و اظهار کرد: پاسداشت خون مطهر شهدا با زنده نگه داشتن یاد شهیدان در دل‌ها و رفتارها در سطح فردی و اجتماعی محقق می‌شود.

وی افزود: اینکه به دنبال تقویت روحیه مقاومت و شهادت طلبی هستیم ناشی از الگوگیری از سبک فکری و زندگی عملی شهداست.

فرمانده قرارگاه کربلا در ادامه بسیجی ماندن در گام دوم انقلاب را ادامه خط سیر شهدا در عصر حاضر برشمرد و گفت: در هر جایی که پیشرفت کردیم، بخاطر نگاه بسیجی مدار و بینش انقلابی ما بوده است.

وی افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدای خوزستان، آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی و تجدید عهد با آن اسطوره‌های مقاومت و ایثار است.

سردار خادم سیدالشهدا با بیان اینکه تا رسیدن به قله‌ها فاصله‌ای نداریم، گفت: یکی از مصادیق بسیجی ماندن، تبعیت عملی از سخن فرمانده معظم کل قواست و نیروهای مسلح در همه عرصه‌ها اعم از آمادگی کامل یگان‌های رزمی و عملیاتی و داشتن تجهیزات پیشرفته و بهره‌مندی از نیروی انسانی مؤمن و شجاع و با روحیه انقلابی و همچنین خدمات مردم یاری و محرومیت زدایی آماده دفاع از خون مطهر شهدا و آب و خاک میهن اسلامی هستند.

کد خبر 5950847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha