۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۸

نایب رییس شورای شهر اهواز:

اکنون ناکارآمدترین دوران مدیریت شهرداری اهواز است

اکنون ناکارآمدترین دوران مدیریت شهرداری اهواز است

اهواز- نایب رییس شورای شهر اهواز گفت: درآمد شهرداری اهواز از ۲ هزار میلیارد تومان به هشت هزار میلیارد تومان رسیده اما اکنون ناکارآمدترین دوران مدیریت شهرداری اهواز است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالزهرا سنواتی صبح امروز دوشنبه در نطق پیش از دستور یکصد و سی و ششمین جلسه صحن شورای اسلامی کلان‌شهر اهواز اظهار کرد: در شورای اداری شهر اهواز مورخ ۱۷ آبان ۱۴۰۲، شهردار اهواز ۱۳ حکم مسئولیتی را اعلام و اشخاصی را منصوب کرده‌اند. در یکی از این حکم‌ها اتفاق عجیبی رخ داده و شهردار خطاب به مراد اسکندری می‌گوید «از شما مواردی همچون بداخلاقی، ترش رویی، نه گفتن به مردم، مسئولان و اعضای شورای شهر گزارش شده است» اما با این حال او را از شهرداری منطقه ۶ به سمت بالاتر یعنی معاونت عمرانی منصوب می‌کنند.

وی گفت: مردم و پرسنل شهرداری از ما انتظار دارند که در دفاع از بیت‌المال و اموال عمومی، از خود شروع کنیم و تا زمانی که خود ما از اموال عمومی دفاع نکنیم تا حیف و میل نشوند قطعاً نمی‌توانیم از این مساله جلوگیری کنیم؛ لذا شایسته نیست که ما دایه دفاع از بیت‌المال و اموال عمومی را داشته باشیم و با تخلف مبارزه کنیم اما خود ما پایبند به قانون نباشیم.

نایب رئیس شورای شهر اهواز بیان کرد: از اعضا شورای شهر انتظار می‌رود هر جا مشاهده کردند که حقوق بیت‌المال و اموال عمومی تضعیف می‌شود، اعتراض کرده و اعلام کنند و همچنین موضع بگیرند.

سنواتی با اشاره به عملکرد شهردار اهواز عنوان کرد: هیچ عداوتی با شهردار نداریم اما ما ناظر بر عملکرد شهردار هستیم و باید نقاط ضعف شهرداری را اعلام کنیم.

وی با بیان اینکه اگر در اصفهان موفقیت و توسعه یافتگی وجود دارد بی شک بر اساس شایسته سالاری است، تصریح کرد: برنامه دوم توسعه شهری اصفهان بسیار ضعیف نوشته شده اما به دلیل شایسته سالاری، خوب عمل کرده و نتیجه هم خوب بوده است.

نایب رئیس شورای شهر اهواز اظهار کرد: درآمد شهرداری اهواز از ۲ هزار میلیارد تومان به هشت هزار میلیارد تومان رسیده اما اکنون ناکارآمدترین دوران مدیریت شهرداری اهواز است. تخلفاتی در شهرداری انجام می‌شود که محرز هستند. ترک تشریفاتی که شورای شهر اعلام کرده و دستگاه‌های نظارتی در حال بررسی هستند، یکی از آنها است، همچنین همگی شاهد آب‌گرفتگی شهر اهواز در هفته گذشته بودیم.

کد خبر 5951634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امین IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      0 0
      شهرداری اگر این همه بودجه دارد چرا الان چند سال کارگران فضای سبز اهواز از ۱۰۰ درصد به ده درصد رسیده . چرا هرجا کارگر شهرداری می‌بینم می‌گویند الان ۳ ماه حقوق نگرفته آیم اسم کلان از اهواز بردارید. یک ساعت باران زد مضحکه دشمن شده آیم . شورای شهر هم به اندازه شهر دار مقصره