۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۱:۵۹

همزمان با ایام فاطمیه؛

نمایشگاه مادرانه با موضوع عفاف و حجاب در خلیل آباد برگزار می‌شود

نمایشگاه مادرانه با موضوع عفاف و حجاب در خلیل آباد برگزار می‌شود

خلیل آباد- رییس اداره تبلیغات اسلامی خلیل آباد گفت: همزمان با ایام فاطمیه نمایشگاه مادرانه با موضوع عفاف و حجاب در محل برگزاری نماز جمعه شهرستان خلیل آباد برپا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی علوی مقدم شامگاه سه شنبه درحاشیه برگزاری مراسم عزاداری حضرت فاطمه (س) در مسجد صاحب الزمان این شهرستان اظهار کرد: برنامه‌ها و اقدامات ایام فاطمیه در شهرستان پیرو شعار محوری امسال در این ایام با عنوان «مهر مادری، تحکیم پیوند اجتماعی» اجرا می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلیل آباد افزود: بر این اساس برپایی نمایشگاه مادرانه با موضوع عفاف و حجاب و ایستگاه سلامت معنوی در محل برگزاری نماز جمعه شهرستان خلیل آباد برگزار می‌شود.

وی گفت: پاتوق فاطمی در مدارس با برگزاری مراسم عزاداری ویژه ایام فاطمیه توسط دختران حاج قاسم از برنامه‌های این اداره در شهرستان است.

علوی مقدم افزود: سفره نذر فاطمه با پخت و توزیع غذای گرم در مساجد و تکایا، برگزاری روضه فاطمی در قالب مراسم و مجالس خانگی از دیگر برنامه‌های ویژه ایام فاطمیه در خلیل آباد است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خلیل آباد افزود: همچنین به مناسبت ایام فاطمیه مداح، سخنران، مبلغ و مبلغه به مدارس، مساجد و مجالس روضه نذر فاطمی در سطح شهرستان در راستای ترویج فرهنگ فاطمی و سیره زندگی ائمه (ع) به ویژه بانوی ۲ عالم فاطمه زهرا (س) اعزام شده است.

وی افزود: در این راستا از سخنرانان و مداحان برجسته استانی و کشوری برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آمده وحاج منصور مداح روشندل کشوری دعای کمیل این هفته در روستای دهنو و صبح جمعه دعای ندبه در هیأت حسینی شهرستان با حضور خیل مردم شهرستان برگزار می‌شود.

علوی مقدم گفت: فضا سازی محیطی با نصب پارچه و پرچم‌های سیاه در سطح شهر، مساجد و سردرب اداره‌ها و محل تکیه‌ها و حسینیه‌های مذهبی نیز از برنامه‌های ایام فاطمیه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خلیل آباد افزود: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی در راستای برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های ایام فاطمیه در زمینه دسته روی عزاداری و نشست هم اندیشی شبکه تبلیغ (مبلغین و مبلغات) در شهرستان برگزار شد.

وی همچنین به برگزاری مراسم‌های ختم قرآن در مراکز، خانه‌های قرآنی و مؤسسات، مراسم عزاداری و جلسه‌های خانگی تلاوت قرآن نیز در ایام فاطمیه توسط روحانیون مستقر اشاره کرد.

کد خبر 5952761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha