۷ آذر ۱۴۰۲، ۲۳:۰۹

سرمربی تیم فوتبال نساجی؛

لیگ قهرمانان تجربه خوبی برای نساجی بود/بازیکنانم بی تجربه بودند

لیگ قهرمانان تجربه خوبی برای نساجی بود/بازیکنانم بی تجربه بودند

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به بی تجربگی بازیکنان خود گفت: مسابقاتی مانند لیگ قهرمانان بازیکنان با تجربه می خواهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مهدی رحمتی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران پس از پیروزی مقابل مومبای سیتی در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: هر دو تیم شرایط مشابهی داشتند و امکان صعود نداشتیم اما برای تیم جوان و تازه راه یافته نساجی به لیگ قهرمانان آسیا اتفاق خوبی است که از این مسابقات ۶ -۷ امتیاز کسب کند وتجربه خوبی برایش باشد. لیگ قهرمانان آسیا و بازی‌های ملی نیاز به تجربه دارد.

وی افزود: تیم ما جوان بود و نمی‌توانستیم کاری بکنیم. خیلی از عزیزان می‌گفتند نساجی باید از این گروه صعود کند یا می‌تواند از این گروه صعود کند اما چیزی به نام تجربه نیاز بود که بازیکنان من نداشتند. عدم تجربه و جوانی بازیکنان خیلی به تیم ما لطمه زد. همانطور که مومبای سیتی هم بازیکنان خارجی‌اش را نیاورده بود اما پنج بازیکن آنها ملی پوش بودند.

رحمتی در ادامه گفت: ما در شرایط نرمالی بودیم و بازی خوبی انجام دادیم. از بازیکنانم راضی بودم تا اینکه آن اتفاق افتاد که بی‌احتیاطی و بی‌تجربگی بازیکن باعث شد تا از زمین بازی اخراج شود و اخراج مدافع ما موجب شد تا تحت فشار قرار بگیریم. بابت این نتیجه خوشحال نیستم اما روند نیمه اول تیم امیدوار کننده بود. چون کارهای مهم‌تری داریم و هنوز در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا کاری انجام نداده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه خودش از نتایج در آسیا راضی است خیر عنوان کرد: گرفتن ۶ امتیاز برای تیمی که اولین لیگ قهرمانان آسیای خود را تجربه می‌کند اتفاق خوبی است. چون جوانان آن تیم تورنمنت بزرگ و قوی تجربه می‌کنند. ۴-۵ بازیکن ما امروز برای اولین بار در آسیا بازی می‌کردند و مطمئناً سال بعد آنها در آسیا و در لیگ برتر به ما کمک کنند.

وی در ادامه گفت: من به خودم و تیمم ایمان داشتم که بتوانیم از این گروه صعود کنیم اما اتفاقات و بی‌تجربگی‌ها ما را اذیت کرد. همه چیز از بازی نوبهار شروع شد یک بر صفر از حریف پیش بودیم دو هافبک ما مصدوم شدند و یک اخراج دادیم. شما بازی ایران و ازبکستان را دیدید تیم ملی ۲ بر صفر از حریف پیش بود اما نتوانستند برد را حفظ کنند. اگر در آن بازی می‌بردیم یا مساوی می‌کردیم شانس صعود داشتیم در ادامه راه وقتی فشار لیگ قهرمانان از روی تیم برداشته شود می‌توانیم اتفاقات خوب و مثبتی را در لیگ رقم بزنیم.

کد خبر 5952778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha