۹ آذر ۱۴۰۲، ۱۱:۳۱

با هدف بهسازی معابر شهری؛

۳۶۷ تن قیر رایگان به شهرداری‌های خراسان شمالی تخصیص پیدا کرد

۳۶۷ تن قیر رایگان به شهرداری‌های خراسان شمالی تخصیص پیدا کرد

بجنورد_ مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۳۶۷ تن قیر رایگان برای شهرداری‌های شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین و فاروج اختصاص پیدا کرده است.

سیدعلی میرکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یازده طرح نیمه تمام در بحث بازآفرینی شهری در سکونتگاه‌های غیررسمی خراسان شمالی وجود دارد که به صورت میانگین بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و برای تکمیل این یازده طرح نیمه تمام به بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است و می‌بایست این پروژه‌ها ظرف مدت دو سال تکمیل شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به جزئیات این طرح‌ها اشاره کرد و افزود: از تعداد یازده طرح مذکور چهار طرح در شهر بجنورد در محلات جوادیه، باقرخان و صادقیه، ۴ طرح در شهر شیروان در محله زمین کشوری و ۳ طرح نیز در شهر اسفراین در محله پشت جوی، کال فیاض و کال حمامی قرار دارد.

دبیر ستاد بازآفرینی شهری خراسان شمالی تصریح کرد: در خصوص اعتبار مقرر شد صرفاً طرح‌هایی که در سکونتگاه‌های غیررسمی هستند از محل آئین نامه بند ب تبصره ۱۱ ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۲ موضوع ماده ۳۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده برای زرح‌های نیمه تمام محلات فوق از طریق شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اعتبار مورد نیاز پیش بینی شود.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به سهمیه قیر رایگان برای طرح‌های بازآفرینی شهری در استان اشاره کرد و افزود: ۳۶۷ تن قیر رایگان از سهمیه سال ۱۴۰۰ با اعتبار ۳۴۰ میلیارد ریال برای شهرداری‌های شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین و فاروج اختصاص پیدا کرده است که تاکنون ۱۵۹ تن مصرف شده است و مابقی در حال مصرف است.

کد خبر 5954017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha